anaina Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg skal gå opp sammen med datteren min, og sitte sammen med min tilkommende under vielsen. Kan vi kysse når jeg kommer opp til ham, eller må vi vente til etter selve vigselshandlingen? Samme med dansen, kan vi kysse på begynnelsen av dansen, elelr skal vi vente til vi er ferdige?
Serial mom Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Aldri vært i bryllup før,men er det ikke bare å kysse han når du vil da??? Tror ikke at noen bryr seg om hva som er "riktig",det er vel bare opp til dere, og hvordan dere selv velger å gjennomføre bryllupet! Skal jo være et personlig preg på det,dere er ikke Mette-Marit og Haakon som gifter seg på tv foran hele verden heller! Kyss når dere vil,det er min mening iallfall :-)
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Presten sa vi kunne gjøre hva vi ville! Men sånn tradisjonsmessig er det etter man har sagt ja! Men gjør som dere føler for=)
CB-BabyBoy Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Giftet meg for omtrentelig 2 uker siden og vi hadde human etisk forbund som vigsler. Når jeg kom inn sammen med min far, så gikk jeg bare opp til mannen og satte meg ned først og så holdt vi hverandre i hendene under hele vielsen. Vi kysset først når vigsleren sa det. Det var for å "forsegle" hele greiene - nå var vi ferdig og klare til å feste! Til dansen så skar vi kake først og gav hverandre en bit, så gikk vi ut på gulvet og vår musikk ble satt på. Vi danset hele igjennom og på slutten "dyppet" han meg mot gulvet - derfor ble det naturlig med et kyss når jeg kom opp. Tror nok dere fint kan gjøre som dere selv vil - akkurat den dagen er det lov å kysse litt ekstra
brooklyn Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 vi kysset på kinnet når pappaen min hadde geleidet meg frem, og så kysset vi etter at vi var blitt gift. På selve festen kysset vi i hytt og pine, og også da vi danset. Det ble i det hele tatt masse kyssing. ..i tillegg er det jo kommet en dansk (tror jeg det var) "skikk", hvor gjestene av det annet kjønn kan kysse hhv bruden og brudgommen når "den andre" er på do. Da min elskede var på toalettet ledet to av herregjestene an, og jge fikk kyss og klem av alle de mannlige gjestene. Det samem skjedde med min mann når jeg var på do. Veldig kjekt og et lite avbrekk:)
Maud Skrevet 6. september 2006 #6 Skrevet 6. september 2006 Jeg synes man skal kysse når man har lyst til det. Kanskje ikke lange sugende tungekyss mens alle står og ser på da... Jeg tror jeg vil kysse ham når jeg kommer frem til ham. Hvis det føles naturlig der og da og det er tid til det. Sønnen min skal gå sammen meg inn, han skal gi ringene til samboeren min, det spørs om det passer at jeg kysser ham. Hvis det føles naturlig, gjør jeg det. Jeg vil i hvert fall kysse ham før vi skal danse. Han liker ikke å danse og gruer seg, så da trenger han litt oppmuntring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå