Gå til innhold

Noen fra Askim her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

søkte på askim..og fikk opp dette:) ja jeg er fra Askim:) Du også? hadde vært koselig å bli kjent m andre herifra!

 

Skrevet

Jeg er fra askim :) har en datter på 3mnd.. dere da?

Skrevet

Festlig!!! Jeg er fra Askim, men bor i Bergen:-) Gøy å møte noen fra hjemstedet mitt her!Har ei jente på 7 mnd

Skrevet

Hei! Er ikke fra Askim, men bor her! Har en datterpå 5 og en liten sønn på 7 uker.

Skrevet

Så morro å se at det er fler som bor her med små barn :)

Skrevet

hei igjen:) jeg er 23 og har en datter på 13 mnd..

legg meg gjerne til på msn:) [email protected]

hadde vært veldig koselig!

hilsen oss:)

Skrevet

Da har jeg lagt deg til på msn mammantildenvakre :)

Koselig å bli kjent med andre som bor her i den "store" byen også. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...