Lykkeligmammatiltre Skrevet 6. september 2006 #2 Skrevet 6. september 2006 søkte på askim..og fikk opp dette:) ja jeg er fra Askim:) Du også? hadde vært koselig å bli kjent m andre herifra!
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 7. september 2006 #3 Skrevet 7. september 2006 Jeg er fra askim har en datter på 3mnd.. dere da?
MorTilPrinsesseOgLitenSpire Skrevet 7. september 2006 #4 Skrevet 7. september 2006 Festlig!!! Jeg er fra Askim, men bor i Bergen:-) Gøy å møte noen fra hjemstedet mitt her!Har ei jente på 7 mnd
Anonym bruker Skrevet 8. september 2006 #5 Skrevet 8. september 2006 Hei! Er ikke fra Askim, men bor her! Har en datterpå 5 og en liten sønn på 7 uker.
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 8. september 2006 #7 Skrevet 8. september 2006 Så morro å se at det er fler som bor her med små barn
Lykkeligmammatiltre Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 hei igjen:) jeg er 23 og har en datter på 13 mnd.. legg meg gjerne til på msn:) [email protected] hadde vært veldig koselig! hilsen oss:)
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 9. september 2006 #9 Skrevet 9. september 2006 Da har jeg lagt deg til på msn mammantildenvakre Koselig å bli kjent med andre som bor her i den "store" byen også. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå