Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 jeg og typen hadde sex,skulle jeg ri han.Noe jeg ikke har gjort på en stund siden alt er tungt! Mens jeg gjorde det,kom det tiss fra meg uten at jeg merket det selv.Han ble så kåt av det at han kom med engang.Blæra er liksom ikke det den var.
PrincessElisabeth Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 har merka litt slike ting jeg også, har aldri kommet noe noen gang men at jeg kjenner at jeg må tisse og vi må avbryte skjer minst to ganger når vi holder på
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 hvorfor avslutte???? det er da sååå deilig å kjenne dråpene fra dere når dere rir. deilig å bli skikkelig våt der nede..
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 HI her Må legge til at både jeg og sambo tenner på golden shower,så det har vi gjort på hverandre en del gang.Lenge siden nå siden jeg er gravid,men i går kom d altså uten vilje,og han kom med engang!
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #5 Skrevet 6. september 2006 Hei. E jo ikke sikkert det er bare tiss da....Har sjøl begynt å renne fryktelig,faktisk nærmest sprute når jeg blir knullet på en spesiell måte,og av og til når eg kommer. E vel kvinnelig ejakulasjon,tenke eg.....håpe eg...jo må være det for all væsken kommer ikke fra urinåpningen. Typen min digge heldigvis dette, og når eg renner og han blir våt og varm "all over" da kommer han som en eksplosjon. Nesten så han ikke gir seg før eg når denne typen klimaks. Litt dumt, for å komme på"gammelmåten" e fantastisk d og. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå