Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med litt synspunkter? Egen erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gubben har vært på kolisjonskurs her lenge nå, eller ikke han, men jeg. Han synes han har det bra han (tullingen). Han er på jobb 10-12 timer om dagen, når han kommer hjem spiser han, og sovner på sofaen..

I helga ser jeg han nesten ikke, for han har så mye viktig (i hans øyne) han må gjøre. (vaske bilen, skru på ett eller annet, fikse noe her og der). Vi har vært gift i snart 1 år.. vært sammen i 8. Etter at vi gifta oss driter han i alt, da er vi jo gift, så da må jeg bare bli liksom..

Nå har jeg fått tilbud av sjefen hans om å leie et hus.. Men jeg er så utrolig i tvil om hva jeg skal gjøre.. Har litt lyst til å flytte også...

Dere snille kloke jenter der ute.. hva hadde dere gjort?

Ja, har prøvd å snakke med han, men kan likegodt snakke til veggen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du virkelig har prøvd å snakke med han(sagt rett ut hva du mener ikke noe hinting for det forstår ikke menn) syns jeg du skal ta i mot tilbudet om å leie boligen og så ser du heller da om han våkner opp. Hvis ikke har du fått svaret ditt.

Hvis han vil at du skal flytte hjem igjen så ikke gjør det før dere har jobbet med det som er problemene nå.

Skrevet

Jeg kunne vel ha snakka til jeg ble grønn, han reagerer ikke mye nei. Tror heller ikke det kommer noen reaksjon etterpå!

Så etter å ha tenkt i hele dag kom jeg frem til at jeg tar huset.

Tenkte jeg skulle si det til han etterpå, når det har blitt ro i huset. Så får jeg se hva han sier!

Er jo dritt lei hele opplegget her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...