Gummelillan Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 ...eller hva er det med BiM/DiB som gjør at jeg føler at jeg kjenner dere der ute?! Tar meg selv i å felle tårer over Moderen som har sin lille på intensiven, Dream som så absolutt har fortjent en god natts søvn og lille Even som burde få slippe å ha så mange plager, Tonetrollet som burde sluppet å få problemer med blodsukkeret sitt nå som hun har vært så flink med mat, Attpåklatten og søsteren hennes.... Greit at hormonbalansen kanskje ikke er helt i vater enda her, men det er ganske utrolig hvor engasjert en kan bli i mennesker man jo egentlig ikke kjenner? Ville bare starte dagen med en stoooor klem til dere alle og i særs til dere ovennevnte! Er glad i dere om enn hvor merkelig det kan høres ut - godt å ha dere her ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Nei, kjære Gummelillan, det er ikke bare deg! Jeg føler det på akkurat samme måten. Det er så utrolig mange nydelige damer her inne! Og nettopp det at man blir møtt med en sånn respekt, omsorg og raushet gjør vel kanskje at vi deler temmelig personlige ting... Og da blir man jo kjent. Dessuten treffes vi jo utenfor også da... Heldigvis! Og takk for klemmen, du er god du!!!
moderen Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Nei, det er flere av oss... Har nettopp kommet inn her, og såvidt fått med meg noe av det du nevner... Og det er jo så flott at vi har hverandre her inne, og at alle problemer møtes med omsorg og raushet, som Tonetroll sier. Dessuten er det godt å dele gleder også... Klem
♥Snulder Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Her inne slipper vi unna bråket som er rundt om på DiB ellers... Det er som å sette seg ned i en lun, koselig lagune når man entrer Modne foreldre:)
Reveenka Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Så sant som det er sagt! Dette er den beste siden på hele dib!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Tusen takk - nå griner jeg også....;-) Godt å ha dere ja, blir liksom stedet man kan blåse ut det som trengs og det er ikke alle steder man kan det....tusen takk igjen:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå