blond Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg anbefaler flytende flekkfjerner fra Sonett som kan kjøpes på Helsehuset, Helios eller andre helsekostbutikker. Den består av oksegalle (!) og er utrolig effektiv. Kan brukes direkte på tøyet og skal virke 15 minutter før man vasker tøyet på vanlig måte. Kan brukes på ubehandlet ull, bomull. Jeg har bare gode erfaringer med denne!!
trøndermamma Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Tar den alt da? Feks. smurning/fettflekker? Har nemlig en mann som driver med biler, og når ungene er med og "hjelper" til så blir det fort stygge flekker. Men takker for tipset!
blond Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Tipper det. Står på flaska at den tar blekkflekker og olje, fruktflekker, blod, grønske.. Den er effektiv på flekker. Ble glad da jeg oppdaget at den funker på ubehandla ull også. Siden det er et sensitivt materiale var jeg skeptisk på forhånd, men det funket. Gi meg tilbakemelding på hvordan den funker på oljeflekkene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå