Gå til innhold

UNGEN VI IKKE HA MIDDAG

Anbefalte innlegg

Skrevet

HO ER 6 MÅNÆR NÅ,HAR PRØVD Å GI HO SÅNNA GLASS FRA NESLE,HO LAGER RÆPEKJEFT HELE TIA,LIKÆR DET IKKE.

HVA PRØVÆR DERE MED FØRST A?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokte gulerøtter og brokkoli, bare å mose det sammen!

Det kan det hende han liker.

Skrevet

her er det kun 6 mnd glassene med grønnsaker og kalkun som godtas, ellers er 4 mnd glassene med grønnsakspure' veldig populære!!

Skrevet

Min lliker kun grønnsaker og kalkun han også. De fleste dessertene går ned da:-)

Skrevet

DA SKA JEG PRØVE DEN,HAKKE PRØVD ALLE.

JEG HAR BARE PRØVA NESLE SINE,HAR DERE PRØVA NOEN ANDRE MERKER?

Skrevet

har en venninne som hadde samme problemet. hun kjøpte seg en stavmikser og gir ongen potet, gulrøtter og annen mat som hun moser selv. da spiste ongen som bare det!

Skrevet

Snuppa nekta å spise glassmat helt til vi introduserte Mors Lapskaus fra Småfolk. Den gikk ned! Den lukter jo faktisk ordentlig mat også. Du kan sikkert kjøre den i stavmikseren dersom du synes den er for klumpete

Skrevet

Guro vil ikke ha sånne glass i det hele tatt hun, ei heller vil hun ha most mat. Eneste hun vil ha, er biter! Så vi skreller og koker litt potet, gulrot og kålrot møre, og lar henne sitte og plukke selv.

Hun spiser ikke mye enda, men litt går da ned :)

Er 7 1/2 mnd forresten.

Skrevet

Kanskje hun liker ikke smaken! Jeg kjøpte middagglass med lam fra Nestle og jeg må si at den hadde en forferdelig lukt. Nå lager jeg babymat selv og det er så fort gjort.

Prøv å koke gullerøtter og blander med litt mme eller mm. Squash, brokkoli, pastinakk og søt potet også kan du bruke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...