Reveenka Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Nå kommer det så mye svar på innlegg, og nye innlegg hele tiden, jeg mister oversikten! Det går så fort her inne nå, hva har skjedd c",)!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Ja, det var bedre da det var kjedelig her... Da fikk jeg hvertfall gjort noe!
Reveenka Skrevet 5. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. september 2006 Ja, ikke sant! Nå har jeg sittet her og dillet en time alt!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 Theodor sovnet, men rett før gulpet han meg ned... Jeg løp rett ned i kjelleren og logget meg på her framfor å skifte... Og ute skinner sola!
Reveenka Skrevet 5. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2006 Ikke sant... Jeg har akkurat løpt ut for å sette i gang en vaskemaskin og en tørketrommel, men det som tar tid utsetter jeg - å brette sammen og legge på plass... c",) Men det er noe med den tiden som bare er min - når gullet sover kan jeg jo gjøre ting uten å bli avbrutt. Men kanskje jeg skulle gå ut på verandaen litt i stedet? Men nå er jeg jo først nødt til å følge opp alle trådene her...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Hehe... jeg har også lagt brettehaugen på vent, mens maskinen står og går...
Reveenka Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Nå fikk jeg dessuten gjort en annen viktig ting også; ringt mormoren min og sjekket hva hun trenger i butikken. Det er alle de små tingene som er så lett å utsette når det koker rundt en, men med en gang det blir stille er det utrolig hva man får utrettet. Lurer virkelig på hva jeg gjorde med all tiden min før jeg fikk barn...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Og jeg lurer på hvordan jeg skal få tid til å begynne å jobbe igjen...
Reveenka Skrevet 5. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2006 Det skjønner ikke jeg heller; å være hjemme med fire unger er heltidsjobb og vel så det.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Jeg har bare tre, da... Men til gjengjeld bor jeg alene med dem. Hvor gamle er dine? Hvor bor dere? Er du med på Oslotreffene?
Reveenka Skrevet 5. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. september 2006 Mine er syv mnd, 3 1/2, 5 1/2 og 6 1/2. Er nokså mye alene, siden gubben driver eget firma og jobber mange sene kvelder. Men har mye hjelp av ham om natten og på morgenen, med levering og sånt no da. Alene hele tiden høres slitsomt ut, hatten av for deg! Bor på Øvre Romerike, ikke så langt fra Jessheim og har ikke vært med på treff i Oslo - mest fordi det er travelt med det lille gullet som skal sove, handling, husarbeid, henting/levering i bhg og skole, lekselesing, tannlegetimer her og helsestasjonstimer der. Men det høres veldig hyggelig ut med treff, da! Skulle vært artig å truffet denne gjengen i "real life" c",)
LilleGumman Skrevet 5. september 2006 #12 Skrevet 5. september 2006 Oi! Detvar da voldsomt Reveenka ;-) Jeg har tre - 4 mnd, 2 år og 6 år og jeg synes at JEG har det travelt!? Skjønner at du har litt annet å ta deg av en bare kaffedrikking på treff da, ja. Men det anbefales på det varmeste å snike seg unna på noen treff. Hyggelig for både mor og barn! I dag har jeg skikkelig sløv dag hjemme. Sitter på stua med laptopen og ser rett inn en diger haug av klær som skal strykes og brettes (lider fortsatt av strykemani... skulle tro at man etter tre unger har lært seg at ikke alt må strykes, men... Hardt rammet av "flink pike-syndromet"). Ute skinner sola så jeg burde jo klart kommet meg ut, men akkurat nå frister det mer med litt med en litt lat dag. De siste ukene har vært skikkelig travle så deilig å ha en hel dag hjemme innimellom også. Skal heller gå meg en tur i forbindelse med henting av skolejenta vår.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. september 2006 #13 Skrevet 5. september 2006 Oj, Reveenka, det var tette barn! Jeg skjønner at du har det travelt! Jeg har jo store jenter fra før (11 og 14) og så har jeg Theodor på seks måneder.. Jeg har også en times reisevei inn til byen (riktignok i motsatt retning av deg...). Har vært bare på et par Oslo-treff, men det hadde vært hyggelig å få det til igjen! Det hadde vært kos å se deg der da!
♥Snulder Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 He..he.. godt jeg har tatt meg et ekstraår med permisjon!
♥Snulder Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Og til Reveenka... jeg bor også på Øvre Romerike ikke langt fra Jessheim... Har 5 barn, så jeg tror jeg er dagens vinner (helt tilNorthernlights titter innom...)... men jeg har 3 store og 2 små.. så det føles ikke så mye!!
Reveenka Skrevet 6. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 6. september 2006 Da er vi kanskje tre fra ØR her, jeg syns jeg så en anonym som var her for et par dager siden. Du får vel litt hjelp av de store barna dine da, men det er vel helt sikkert mye som skal følges opp med store barn også? c",) Mye å gjøre, men på en litt annen måte?
♥Snulder Skrevet 6. september 2006 #17 Skrevet 6. september 2006 Jo da gutta hjelper til når jeg spør.... Kommer gjerne og koser og klemmer og kaver henne opp ordentlig.... før de trekker seg pent tilbake til sitt! Så mye å gjøre med de store er det egentlig ikke:) Kanskje andre vil se at det er mye, men for meg er det bare sånn det skal være...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå