Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Jeg har tilbud til å være med på babysvømming ca. kl. 18.00 - 19.00 en gang i uken. Og det er egentlig akkurat midt i kveldsrutinene med grøt, kos og legging. Jeg har derfor takket nei, men har litt lyst til å være med (jeg trenger det sosiale). Selvsagt så kan kveldsstellet forskyvet noe hos oss også, men ikke så mye som dette krever. I tillegg er hun veldig trøtt på kvelden, så jeg vil tro at er vi ikke hjemme før 19.30, kan vi glemme grøten... Er jeg for "streng" med rutinene?? Eller bør babyer lære seg at ting ikke alltid er like A4? Følger dere alt til punkt og prikk, eller har dere en mer avslappet/nonchalant forhold til det??
skimre Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 er vel ikke så veldig streng, men jeg hadde nok aldri fått med lillesnupp på svømming så sent:) hun er stup trøtt på den tiden, og jeg er heldig hvis jeg klarer å hålde henne oppe og i godt humør helt til syv jeg da:) men kan du ikke få deg en time litt tidligere på dagen da? vi går på babysvømming kl 11.30 hver uke, og lillegull trives som en fisk i vannet;)
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Nei. De har to grupper, første begynner rundt 17, og den er full. Så eneste som er ledig er fra ca. 18. Personlig synes jeg det er helt tullete og ha det så sent. Men det er en privat orgaisasjon som står bak, så har vel noe med at de leder svømmingen er på jobb på dagtid. Men er på det grunnlaget du sier at jeg også sa nei. Jaja... får sitte her og synes synd i meg selv da
skimre Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 det var dumt da! skjønner du syns det er tullete, for det er det jo!! men du kan jo søke på banysvømming på nettet og se om det er andre som driver med dette i nærheten av deg?
lifa og Eline Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Hei Vi går også på babysvømming som ikke starter før kl. 19. ferdig kl. 19.30, det er oppe i leggerutiner her også. Her er det til vanlig grøt kl. 18.30 men den dagen der er svømming er det meningen at jeg skal gi den før vi drar da blir det kl. 17.30 vi må begynne med den. Så lenge vi bare gir grøt morgen og kveld og middag går det greit å forskyve middagen og kveldsgrøten til tidligere på dagen for oss. Men i dag er vi allerede i utakt med morgengrøten så hvordan måltidene blir utoverd agen i dag er vanskelig å forutsi. Prøver å få henne til å sove fra rundt kl. 16 og til 17.30 slik at hun ikke er så trøtt når vi kommer dit. Men det er jo greit å ha rutiner men personlig synes jeg dert er greit en gang i blandt at man kan strekke de litt. Man må jo selvsagt se an barnet sitt om man kan gjøre det uten for store problem. Hos oss går dte greit å gjøre det. Lykke til håper dere klarer å komme dere på babysvømming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå