Gå til innhold

min lille hyler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en datter på 16 mnd som som regel er en solstråle. Men nå har hun utviklet et temperament som nesten tar knekken på meg. Hun har fått det for seg at hun skal hyle / skrike så høyt hun kan hver gang hun ikke får viljen sin, eller hun mister tålmodigheten, eller noen løfter henne, gir henne oppmerksomhet uten hennes vilje.

Hun har 2 store søsken som så klart lar henne få viljen når hun setter i gang med hylene sine. Og da virker jo dette for henne......

Jeg har prøvd forskjellige taktikker for å få henne til å stoppe:

Avledning - men noen ganger når jeg ikke inn til henne når hun setter i gang. Jeg går vekk fra henne - men da hyler hun ennå mer.. Jeg har prøvd å snakke hardt til henne - men det var dumt kjente jeg. Nå prøver jeg å overhøre henne og late som ingenting, men det er jo et problem for alle i hennes nærvær. Hun har kraftige lunger.

Er vi de eneste med en slik unge? Jeg lurer på hvorfor hun skriker så mye, er jo ikke gråt. Men kan gå over i gråt hvis hun ikke får viljen sin..

Jeg ønsker råd fra dere der ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akuratt det samme som skjer her: Hun hyler noe helt forferdelig om det er noe hun ikke får til eller noe hun vil. Min datter er 15 mnd. Har til nå bare oversett det, ikke gjort noe spesielt med det og nå den siste måneden har hun nesten sluttet helt med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...