Gå til innhold

tran eller d-vitamin dråper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gir dere, og når begynte dere?

har slev kjøpt d-vitamin dråper og vurderer å begyne med det nå (hun er 4 uker)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte med d vit dråper da hun var 4 uker om jeg husker rett:)

Enkelt og greit

Skrevet

Jenta mi spydde av tran (prøvde da hun var fire uker, og har prøvd med jevne mellomrom), så hun har fått d-dråper hele tida. Har vært litt bekymra for at hun ikke fikk i seg omega 3, men spiste det selv da jeg amma (kommer over i melka),og nå spiser hun makrell fra tube på brødskiva :) ni mnd.

Skrevet

Tran. Har ikke gitt det i sommer, men begynte igjen nå i september. Tror han synes det er godt.

Skrevet

Ga D-dråper til å begynne med. Nå spiser hun fisk sammen med oss 2-3 ganger i uken. Samt en del fiske pålegg:o)

Skrevet

vi gir tran, han liker det godt. men nå når vi skal til spania tar vi med dvitamin dråper, kjedelig om tran flasken lekker i bagasjen =)

Skrevet

Vi bruker noe som heter Eskimo med omega 3 og 6. Pga at gullet er spytta ut tran. Den har tutti-frutti smak, fikk den anbefalt av helsesøster. Den går ned....

Skrevet

Jeg gir jenta mi tran hver dag når hun er sulten(og gaper og skriker). Det går ned, har prøvd å gi henne det når hun ikke er sulten og, med samme resultat. Så får det ikke hjelpe at det lukter litt tran av puppen etterpå :-)

Skrevet

jeg gir d-dråper. har en liten gutt som gulper mye og da er det greiest slik for oss!!

Skrevet

snuppa har fått d-dråper fra hun var 4uker til no, er nå 10mnd....

nå har vi begynt med biovit... .

:o)

Skrevet

Nest etter puppen er tran det beste lillemor vet om. Hun gaper og smatter som bare det! Vi begynte med tran da hun var fire-fem uker.

Skrevet

D-vitamin etter at ho brakk seg av tranen. Til alle som vil prøve med tran-ikke kjøp barnetranen fra møllers! Den smaker og lukter skikkelig kvalm blanding av tran og frukt.. Usj..

Skrevet

Begynte med tran til begge jentene mine da de var 4 uker. Hun på 4 måneder får nå 5 ml, gir det med sprøyte før bading om kvelden og det fungerer fint for oss. Storesøster er fortsatt like glad i tran og henter ut flaska fra kjøleskapet selv.

Skrevet

Vi gir tran, og begynte med det når han var 4 uker. Med tran, får han også den sunne fiskeoljen :) Han liker det faktisk, og blir like glad hver gang han får se flasken :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...