Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det krybbedød pose? Er det veldig farlig om lillegullet ligger på siden å magen nå? Han er 7 mnd..han er veldig urolig om natten, så jeg lurer på om en sånn pose som holder han fast i sengen kan roe han? Eller om det bare blir enda mer leven om natten for at han ikke får bevege seg som han vil...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babysafe heter det. Kan baby rulle rundt begge veier er det ikke noe problem at han sover paa magen, nei.

Skrevet

Har prøvd babysafe for første gang i natt. Lillegutt på 4 mnd. sovna med en gang og har sovet i 11 timer i natt uten et pip. Var verdt det her.

Lillegutt har også begynt å ligge på magen. Men han vil ikke ligge sånn så da må jeg inn hvert 15. min hele natta for å snu han.

Virker som han virkelig har kost seg i natt.

Skrevet

vi hadde samme problemet som Viktoria (Fikk en gutt). Snudde seg,men begynte bare å gråte.

Sover nå helt i ro hele natten med babysafe=)

Skrevet

Får man kjøpt denne posen på baby utstyrs butikker? Hvor mye koster den ca?

Skrevet

Ja. Jeg kjøpte min på barneverden. Kosta 450 kr. og det er med seler for å binde fast under madrassen. Ellers får du kjøpt uten seler til ca. 250 kr, men da har gullet ditt fortsatt muligheten for å snu seg (men noen barn roer seg bare av å ligge i posen da). Men jeg hadde gått for den med seler hadde jeg vært deg.

Skrevet

ok. Takk for svar. Får stikke å kjøpe en i dag :) Er verdt et forsøk

Skrevet

Kjøpte på sparkjøp til 99kroner, og den er med snorer i sidene som jeg knyter fast i sprinkelsenga. Tulla vår snudde seg også på magen, men kom ikke tilbake. Brukte ei natt eller to på å venne hu til posen. Nå sover hun kjempegodt!

Skrevet

Vi bruker babysafe:) Hadde han sovet på magen hadde han fått gjort det:) Men det ble bare rabalder uten. Sover mye bedre med.Men etter 2mnd vil han fortsatt sove på magen, så han prøver å snu seg hele tiden........Måtte stramme igjen i går....

Skrevet

selges ikke disse posene over nettet? ville betale mye for en sånn pose, lillemor skal bare over på magen, og slik vil hun ikke ligge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...