-jenta 83- Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Heter det krybbedød pose? Er det veldig farlig om lillegullet ligger på siden å magen nå? Han er 7 mnd..han er veldig urolig om natten, så jeg lurer på om en sånn pose som holder han fast i sengen kan roe han? Eller om det bare blir enda mer leven om natten for at han ikke får bevege seg som han vil...
Expat Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Babysafe heter det. Kan baby rulle rundt begge veier er det ikke noe problem at han sover paa magen, nei.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Har prøvd babysafe for første gang i natt. Lillegutt på 4 mnd. sovna med en gang og har sovet i 11 timer i natt uten et pip. Var verdt det her. Lillegutt har også begynt å ligge på magen. Men han vil ikke ligge sånn så da må jeg inn hvert 15. min hele natta for å snu han. Virker som han virkelig har kost seg i natt.
Gjest Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 vi hadde samme problemet som Viktoria (Fikk en gutt). Snudde seg,men begynte bare å gråte. Sover nå helt i ro hele natten med babysafe=)
-jenta 83- Skrevet 5. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 5. september 2006 Får man kjøpt denne posen på baby utstyrs butikker? Hvor mye koster den ca?
Gjest Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Ja. Jeg kjøpte min på barneverden. Kosta 450 kr. og det er med seler for å binde fast under madrassen. Ellers får du kjøpt uten seler til ca. 250 kr, men da har gullet ditt fortsatt muligheten for å snu seg (men noen barn roer seg bare av å ligge i posen da). Men jeg hadde gått for den med seler hadde jeg vært deg.
-jenta 83- Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 ok. Takk for svar. Får stikke å kjøpe en i dag Er verdt et forsøk
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Kjøpte på sparkjøp til 99kroner, og den er med snorer i sidene som jeg knyter fast i sprinkelsenga. Tulla vår snudde seg også på magen, men kom ikke tilbake. Brukte ei natt eller to på å venne hu til posen. Nå sover hun kjempegodt!
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Vi bruker babysafe:) Hadde han sovet på magen hadde han fått gjort det:) Men det ble bare rabalder uten. Sover mye bedre med.Men etter 2mnd vil han fortsatt sove på magen, så han prøver å snu seg hele tiden........Måtte stramme igjen i går....
°.¸¸.·´¨`»Peppagris«´¨`·.¸¸.°° Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 selges ikke disse posene over nettet? ville betale mye for en sånn pose, lillemor skal bare over på magen, og slik vil hun ikke ligge.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 5. september 2006 #11 Skrevet 5. september 2006 http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=560558-9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå