Gjest Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 Er det noen som vet om det skal være et visst mellomrom mellom sprøyte nr 1, og sprøyte nr 2? Vi har fått ny time 2 mnd etter den første, men har en venninne som ble fortalt, at den skulle settes 1 mnd etter første injeksjon. Noen som vet hva som er riktig?
Expat Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Det skal visstnok vaere mer enn 1mnd imellom hver vaksine. Det er jo mange som settes, da og kom det en annen i mellom saa er det jo bare saann. Det er helt greit med boosteren etter 2mnd ogsaa. Vi gikk fra oerebetennelse ved hver forkjoelelse til ingen oerebetennelse etter vaksina, saa bra!!!
mai mammaen til to Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 datteren min fikk den første dosen på 3 mnd kontrollen....og skal ikke ha vaksine igjen før på 5 mnds kontrollen...så det er nok greit...
Medium fikk guttebass Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Gutten min fikk første dose ved 5 mnd og andre ved 7 mnd. )
skimre Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 her sier HS at det skal være to mnd i mellom...
Diadora Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Våre skal ta denne vaksinen i morgen! Er litt skeptisk siden den er såpass ny! Har dere merket mye bivirkninger med den?
Medium fikk guttebass Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Gutten min fikk andre dose i går og ble ikke dårlig. Sist fikk han den sammen trippelvaksinen og da fikk han feber. Veldig individuelt med disse bivirkningene.
innMariSterk Skrevet 5. september 2006 #9 Skrevet 5. september 2006 Jeg har fått beskjed av helsesøster at det skal gå 1 mnd mellom første og andre dose. Helt utrolig at de sier forskjellig fra sted til sted. Det var veldig viktig at det ikke ble overskredet 2 mnd mellom første og andre fikk jeg beskjed om da jeg måtte avbestille den første timen fordi småen var så forkjølet. Hun ble kjempesyk av første vaksinen. Fikk den sammen med trippelvaksina, og hun grein og grein. Det var helt grusomt, så jeg gruer meg skikkelig til neste runde.....Håper bare det går bedre denne gangen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå