Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 5. september 2006 #1 Skrevet 5. september 2006 får dere ofte vondt i magen? drikker mye pepsi max og annen light brus(sånn billig fra rema). Lurer på om det er derfor jeg har vondt i magen... forklarer kanskje ikke kvalmen men....?
Gjest Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Mye og mye. Men drikker pepsi max hver dag og opplever ikke å få vondt i magen av det. Men alle reagerer vi forskjellig. Kanskje det er kullsyra du ikke tåler ?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Alle sukkerfrie produkter, inkl .pepsimax inneholder et stoff som kan gi mage- og luftsmerter. Prøv å bytte til vanlig brus og se om det hjelper, eller begynn med vann....
Blomman Skrevet 5. september 2006 #4 Skrevet 5. september 2006 tåler den godt jeg i allefall - skremte mg litt med den overskrifta - tenkte nå kommer det en tråd med hvor farlig pepsi maxen er.. hehe ( vet jo at det kanskje at det ikke r så bra med de kunstige søtstoffene selfølgelig)
Gjest Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Jeg tåler ikke pepsi max, drikker det innimellom, tok et glass i går og er veldig oppblåst i dag... Det er aspartamen som jeg ikke tåler, godteri "uten sukker" funker på samme viset..
*ulvemor* Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 drikker ikke brus med sukker, har ikke gjort det på åtte år, så ja.. jeg drikker pepsi max, og reagerer ikke på det:) Vann er best da, men det vet vi jo alle
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 6. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. september 2006 Jeg tåler ikke det søtningsstoffet i cola light(det er et annet enn i pepsi), blir dårlig av det, men håper ikke jeg ikke kan drikke mer pepsi max... er avhengig Men prøver seff å drikke mye vann også
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 6. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. september 2006 Og det får jeg ikke vondt i magen av heller...men blir uvel, 'fyllesyk'. Det har jeg faktisk lest er mulig ved store mengder og da jeg var i Tyrkia drakk jeg store mengder cola light...huff
Gjest Skrevet 6. september 2006 #9 Skrevet 6. september 2006 Akkurat ja, nå gikk det opp et lys for meg! Jeg har holdt meg unna pepsi max og annen brus i nesten 4 mnd nå, og i helgen drakk jeg noen glass og var kjempe oppblåst og ekkel i magen på søndagskvelden. Kanskje det var pepsi max`n?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå