Gå til innhold

dere som drikker mye pepsi max

Anbefalte innlegg

Skrevet

får dere ofte vondt i magen?

drikker mye pepsi max og annen light brus(sånn billig fra rema).

Lurer på om det er derfor jeg har vondt i magen...

forklarer kanskje ikke kvalmen men....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mye og mye. Men drikker pepsi max hver dag og opplever ikke å få vondt i magen av det. Men alle reagerer vi forskjellig. Kanskje det er kullsyra du ikke tåler ?

Skrevet

Alle sukkerfrie produkter, inkl .pepsimax inneholder et stoff som kan gi mage- og luftsmerter. Prøv å bytte til vanlig brus og se om det hjelper, eller begynn med vann....:)

Skrevet

tåler den godt jeg i allefall

- skremte mg litt med den overskrifta - tenkte nå kommer det en tråd med hvor farlig pepsi maxen er.. hehe ( vet jo at det kanskje at det ikke r så bra med de kunstige søtstoffene selfølgelig)

Skrevet

Jeg tåler ikke pepsi max, drikker det innimellom, tok et glass i går og er veldig oppblåst i dag... Det er aspartamen som jeg ikke tåler, godteri "uten sukker" funker på samme viset..

Skrevet

drikker ikke brus med sukker, har ikke gjort det på åtte år, så ja.. jeg drikker pepsi max, og reagerer ikke på det:) Vann er best da, men det vet vi jo alle ;)

Skrevet

Jeg tåler ikke det søtningsstoffet i cola light(det er et annet enn i pepsi), blir dårlig av det, men håper ikke jeg ikke kan drikke mer pepsi max... er avhengig :P

Men prøver seff å drikke mye vann også :)

Skrevet

Og det får jeg ikke vondt i magen av heller...men blir uvel, 'fyllesyk'. Det har jeg faktisk lest er mulig ved store mengder og da jeg var i Tyrkia drakk jeg store mengder cola light...huff

Skrevet

Akkurat ja, nå gikk det opp et lys for meg! :)

Jeg har holdt meg unna pepsi max og annen brus i nesten 4 mnd nå, og i helgen drakk jeg noen glass og var kjempe oppblåst og ekkel i magen på søndagskvelden. Kanskje det var pepsi max`n?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...