Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jippi, også vi som er så utrooooolig glad i å bli tatt bilder av:-/ Unntatt frøkna på 13 da, hun lurte på om ikke hun kunne ta en egen serie av seg:-) Jada, her skal vi komme oss fort ut igjen av studio tenker jeg:-) Alle i hvite klær og olabukser, orker ikke noe sånn med penkjoler og misjonærfamilie rett før avreise:-) Håper bare Hannah er ferdig med diareèn innen den tid.....
LilleGumman Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Lykke til!!! Har selv planer om å få lurt med meg hele familen. Fine julegaver!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Ja det er sant! Bare å bestille i vei til foreldre etc, så er jeg faktisk igang med julen alikevel....tjihi:-)
Dream Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Gled dere, det var gøy. Lykke til med bildene. Vi var hos Fame fotograf på fredag - med alle barna og oss. Vi latet som det var dåp - da ingen av dåpsbildene ble noe av. MEN vi hadde selvsagt også med olabuksa alle sammen. Det ble masse fine bilder - tror jeg - gøy var det - helt til vi så prislista når vi kom hjem. Blir nok ikke så mange bilder på oss likevel nei. Rimeligste bilde 18 x 24 cm koster bare kr.1800,- om du bestiller det på visningen, ellers koster det 1.950,-. Ønsker du et gavebilde str. 14 x 18 cm koster det bare kr.850,-.. Et display med 5 bilder (str.14 x 18) i koster den nette sum av kr.5.950,- . Så synd for vi ønsket i utgangspunktet å bestille flere bilder - Sukk. Ikke mye vi får da med vår slunkne lommebok etter dåpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå