*Trulte* Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei... Kjeder meg her jeg sitter på et mørkt kontor.. Lurer på hvem er du? Og barnet ditt? gutt? jente? alder?
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hmm.. Eg er berre meg eg ) Førstegongsmamma til ein gut på 11,5 mnd. Gift, utdanna fotograf, bur på Sotra. Du då?
*Trulte* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Bor i Haugesund. Har 2 barn. Jente på snart 4 år og gutt på 4 mnd. Gift. Jobber på legevakta.
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Kanskje det er på tide med ein liten presentasjonsrunde her inne? Det dukkar til stadiget opp nye, så vi burde vel gjort det meg jevne mellomrom. Trur eg må lage ein presentasjonstråd ) Det er forresten bilete av guten vår på albumsidene under nick'et mitt.
*Trulte* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 Kossen finne eg fram te det då? E litt grønn på dette området.. he he.
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Gå inn på "Våre album" i menyen ute til venstre. Så trykkar du på bokstaven R, og deretter velger du navnet mitt ) Har du heimeside?
*Trulte* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. september 2006 For ein herlige gutt. Svømme som bare det jo. Flink han e'. Har dåke vært i Tyrkia men han? Kor?
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Vi var i Icmeler/Marmaris. Svigers leiger hus der på heilårsbasis og inviterte oss med i mai. Kjempedeilig tur! Kjekt å vite at vi når som helst kan låne huset der viss vi får tak i billige flybillettar f.eks. Men det blir vel ikkje nokon ny tur med det første, i og med at vi står midt oppi husbygging.
*Trulte* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. september 2006 Marmaris var heilt topp. Me var der i fjor med dattera vår (var gravid da). Hadde det kjempefint i 2 uker. Sotra, rett utenfor Bergen? Eller e geografien min heilt på jordet? Bygge hus.. det tar tid ja...og penger. Vi har nettopp kjøpt oss hus, og det tar tid d og. I allefall med 2 unger. Men kjekt e det.
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Rett vest for Bergen ja. Verdas navle ;-p Ja, denne hysbygginga kjem til å ta år og dag. Det er over 2 år sidan vi kjøpte tomt, og over 1,5 år sidan vi hadde teikningane klare. *sukk* Eg har liksom gitt litt opp by now, sjølv om det går framover. Det går jo så inn i hampen seint! Nei, eg seier til meg sjølv at til konfirmasjonen til småen, DÅ skal vi vere i hus! Så slepp eg fleire skuffelsar på vegen...
*Trulte* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. september 2006 Då ska eg vær kjekk og grei. Du e' nok inne i nytt hus før det har gått 14 år. Hvis ikkje anbefale eg at dåke bytte byggefirma.
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Hjrteleg takk, det varma ;-p Uheldigvis er det vi sjølve som er "ansvarlege" for bygginga. I og med at mannen min jobbar på eit trelastlager vart det laaangt billigare for oss å stå som ansvarleg sjølv, og så benytte oss av kontaktane til jobben hans (og maaaasse rabatter på materialer og vindauge og takstein og parkett og alt ) Så vi har liksom ikkje nokon å dytte ansvaret over på. Jaja, det får våge seg. På denne måten får vi i alle fall drøymehuset, som vi ikkje hadde hatt råd til ellers.
Beama Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Ikke meningen å ødelegge tråden deres, men har lagt et innlegg til deg ranveig på skravlesiden.... Keep on talking:)
*Trulte* Skrevet 4. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2006 D e' ein del å spara på d ja. Mannen min e' tømrar og får dermed ein del prosentar han og, heldigvis. Ser at det e ei som prøver å få tak i deg på skravlesida. Nå grine lillegutt, mattid. Natti natti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå