Dream Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Et lite hjertesukk bare. Er så sliten idag - Even sover lite om natten og like lite om dagen - som han har gjort nå i 2 1/2 mnd. Siste nettene har han våknet hver 1 1/2 time og sover nesten ikke om dagen heller. Han sover urolig og våker stadig. Jeg ammer og dupper - også om dagen. Ser med lengsel på innlegg der de små englene sovner tidlig på kvelden og sover til neste morgen! Sukk, sukk!!!! - tenker at vår tur kommer - en gang. I dag var vi hos manuell terapaut med Even - og fikk endelig bekreftet at han har KISS syndrom (nytt for meg). Godt det er en forklaring på uroen, søvnproblematikk, ammeproblemer m.m. Jeg som begynte å tro jeg var verdens dårligste mor. Stakkers lille engelen vår - han har det ikke godt med nakken og magen sin - til mors Store bekymring. Nå skal han i hvertfall få fysioterapi så han kan bli bra og bli en blid og fornøyd gutt. Kanskje mammaen hans også kan få litt søvn og komme ut av tåka og frustrasjon over sin urolige lille engel. Det skal bli godt å få tid til annet enn å ha en misfornøyd gutt på armen døgnet rundt.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Huff! Og jeg som trodde alt var bedre! Stakkars dere begge to. *Sender masse søvnstøv* Klem!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Kjære deg, Jeg forstår at du må være kjempesliten.....selv er jeg helt utafor etter en natt uten søvn, og du har vært uten i snart 3 mnd!! Får ta oftere turen på shoppingsenter for da var han jo snill og rolig:-) Godt at dere har fått en "diagnose" på det og du har ALDRI vært i nærheten av å være dårlig mor! Du er verdens beste mamma for Even og det skal du stole 100% på, han har tross alt valgt deg selv:-) Det roer seg nok ned etterhvert skal du se, og da kan du nyte dagene med ham, uthvilt og glad:-) Håper vi sees snart! Go`klem fra Hannah & meg
Dream Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 Takk for gode ord. Nå er jeg så sliten at tårene faktisk triller bare av å lese meldingene fra dere. Tullete meg hva! Vet jo at dette bare er bagateller - og at det går over snart. Gleder meg til å se dere snart - dere er jo bare så gode. Sov godt og drøm søtt! Varm klem fra
LilleGumman Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Uff, stakkars dere. Høres ikke godt ut. Håper det at dere nå har fått en diagnose gjør at korrekt behandling kan snu situasjonen ganske raskt. Og så jobber jo heldigvis tiden med dere slik at nå bør vel magen også roe seg? Håper det!!! Og så håper jeg at du har avlastning som kan gi deg noen timers søvn og tid for deg selv???? Det jeg imidlertid er sikker på er at du er en fantastisk mor for Even - faktisk den beste han kan få!!! Ikke tvil på det. Sender stooor klem med masse sovestøv fra
Ronja65 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Som jeg ønsker at du kunde få en god natt søvn... Gode varme tanker fra meg og Thyra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå