Gå til innhold

Dumt spm om barselgruppe, men...


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg spør nå likevel jeg... så usikker er jeg.. ;)

 

Skal på barselgruppe hjemme hos ei for første gang. Altså første gang vi skal møtes hos en av oss privat. Er det vanlig å ha med noe? Vanligvis når jeg besøker venninner har jeg kanskje med en pose twist eller en blomst eller noe... man pleier vel ikke det på barselgrupper vel???

 

Hilsen usikre meg som signerer med anonym nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke i vår gruppe hvertfall

Skrevet

Nei ingen av oss hadde med noe. Hun som hadde "festen" hadde ordnet med noen småkaker og sånn.

Skrevet

Har ikke vært på barseltreff, men synes kanskje det blir litt mye

Skrevet

når vi har det hos hverandre så holder verten med litt å knaske på... :o)

alt fra kake, vafler,salat, rundstykker, masse frukt o.l.....

 

du trenger sikkert ikke ha med deg noe..

kose deg.. ;o)

Skrevet

Hei!

 

Vi er en gruppe som samles hjemme hos hverandre 1-2 ganger i mnd. Da den som har det står for maten, men vi har heller ikke pleid å ha med oss noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...