Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 jeg spør nå likevel jeg... så usikker er jeg.. Skal på barselgruppe hjemme hos ei for første gang. Altså første gang vi skal møtes hos en av oss privat. Er det vanlig å ha med noe? Vanligvis når jeg besøker venninner har jeg kanskje med en pose twist eller en blomst eller noe... man pleier vel ikke det på barselgrupper vel??? Hilsen usikre meg som signerer med anonym nå...
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ikke i vår gruppe hvertfall
winneboo Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Nei ingen av oss hadde med noe. Hun som hadde "festen" hadde ordnet med noen småkaker og sånn.
firemerkersmør Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Har ikke vært på barseltreff, men synes kanskje det blir litt mye
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 når vi har det hos hverandre så holder verten med litt å knaske på... ) alt fra kake, vafler,salat, rundstykker, masse frukt o.l..... du trenger sikkert ikke ha med deg noe.. kose deg.. ;o)
msom Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Hei! Vi er en gruppe som samles hjemme hos hverandre 1-2 ganger i mnd. Da den som har det står for maten, men vi har heller ikke pleid å ha med oss noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå