Gå til innhold

.....90+ er IKKE for slankere.


Anonym ;)

Anbefalte innlegg

Som slankerne nå forhåpentligvis ser?? så har Siri von Krogh endret overskrifta til +90 for å gjøre det enda klarere:

Dette er IKKE et slankeforum, men et sted der man kan gi støtte til hverandre i den situasjonen man er i.

Dette er altså ingen vanlig slankedebatt, den er et annet sted og heter kosthold og trening.

 

.......jeg håper nå at _alle_ slankerne og pillebrukerne her herved rusler over på KOSTHOLD OG TRENING.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Henger meg på denne og dropper 90+ for godt. Meget mulig også hele dib.

Nå har det gått for langt.

Trodde de bak Dib var "opplyste" mennesker.. Men ups, der tok jeg feil...

 

Så da får Rose foretrekker Irl kose seg her inne..

 

Lykke til alle dere som jeg har hatt kontakt med her inne. Håper dere når deres mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jizzis for ei sur megge hu Rose virker som!!!! Skal alle de koslig jentene som har motivert meg og andre bare forsvinne fordi hun vil gjøre livet surt for alle?

Vi må bare overse henne så godt vi kan og holde sammen vi andre. Vi som skal ned 30 kilo +++ hører ikke sammen med damer som skal ned 1 kilo for å komme inn i Victoria Beckhem buksa si i str 29.

 

Så hev dere over det jenter, ikke forsvinn nå! Vi må stå sammen her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner enda ikke hvorfor Rose skal være så sint. Hva med å ha litt omtanke for andre som kanskje ikke er akkurat på samme sted som deg. Og i overskriften står det greit nok nå at dette ikke er et slankeforum, men et sted å gi hverandre støtte i den situasjonen man er i nå. Ja, og hvis jeg er langt over 90 grensen og min situasjon er slik at jeg rett og slett er ulykkelig og lei pga alle kiloene, så skal jeg ikke få støtte til det som betyr noe for meg i min situasjon, nemlig gå ned i vekt.

Dette blir bare for dumt.

Kos deg på forumet ditt Rose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig? er du så jævla firkanta at du har jobba deg opp til dette med moderator på mail? kos deg her på egenhånd du..!

Du er vel den eneste som klarer å ha en trivselsvekt på over 90..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du så jævla firkanta at du har jobba deg opp til dette med moderator på mail?

Twig

------------------

 

.......nå er jeg snart nesten frista til å be bl. a deg om å klappe igjen brødbomma!

 

Ikke har jeg sleika moderator, og ikke har jeg fått jobb som moderator på denne debattsiden heller ;)

 

Men du, i stedet på å bruke all din negative energi på meg, hvorfor kan ikke du i stedet "hetse" 999,- litt også??????

 

Vennligst LES denne tråden;

http://www.dinbaby.com/forum/thread/6165695

 

Hentet fra første innlegg;

jeg kan skrive en mail til din baby og spør om de kan åpne et forum for overvektig som ønsker og diskutere slanking ol?

999,-

 

Hentet fra senere innlegg;

nå fikk jeg mail tilbake fra dinbaby som takket for fint innlegg. men de sa at de har kosthold debatten og trimdebatten som vi kan bruke som slanking..

999,-

 

.........jøss, det var jo IKKE meg som skrev hverken det innlegget eller sendte DEN mailen der..........!!!!!

 

......jeg har kun påpekt at siden +90 ble så neddynget av slanke/pille-prat at andre innlegg forsvant i jungelen, og jeg kan ikke komme på at dere slankere har både lov til å gi oss andre total munnkurv og ikke lov til å påpeke at litt nettikette kan være på sin plass innimellom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rose, jeg hetser ingen. og jeg beklager om det er sånn du føler det..

Nå kan du ta deg en titt på innlegget som er fra Jordmor Siri.

 

Og dessuten, jeg er ingen tilhenger på pilleprat, og du som har fulgt så med, burde ha fått det med deg. Jeg har mange kg for mye og oppsøker denne debatten fordi jeg vil ha motivasjon, støtte.. og det finner jeg i jentene her inne, ikke de som "tynger" det hele ned. hvem trives vel egentlig med en vekt over 90 kg?

Såvidt jeg vet, har vi nå bare delt erfaringer alle sammen her inne.

Men pillepratet er jeg nå enig i at kan forsvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann. jeg prøvde jo bare å få de som ønsker å snakke om slanking til å få et eget forum. var ikke ment på noen vond måte.. forstår ikke hvorfor jeg skulle ble innblandet i dette... som sagt hvis alle som slanker seg kan gå over i kosthold og trening så kan vi forsette vår støtte til hverandre der..er jo ganske tydelig ikke velkomne her.. selv om jeg ikke syntes det skulle ver problemer å være her.. kan jo snakke om det en vil på hvilket forum en vil forde om det ikke passer inn. syntes dette forumet passe for de over 90+ uansett hva de ønsker å snakke om.. jeg syntes gjerne det er feil at folk på 70kg kommer inn her og snakker... men,har ikke noe problem med at folk kommer, hvis de har problemer med vekta så er det jo en fin plass å komme til..er dumt at en enkel person skal plutselig styre hele 90+..istede for å hakke på hva andre skriver om så kan du jo heller legge inn et innlegg som du ønsker da.så skal jeg svare jeg.. men du har nokk ingenting du vil dele med oss. så jeg forstår ikke hva du gjør her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...