Gjest MMJ Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Hei nattinatt... Tulla mi er 22 mnd, og etter hun begynte der har hun styrt mye om natta.... Hun er førdt 10.november 2004... Kan du se om hun har det greitt der? Jeg er født 150380. Det er så vondt for meg... føler de tantene sier hun har det helt topp uansett liksom... Håper det er tilfelle det de sier da.
nattinatt Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hei vennen Då vil eg først svare deg som fembarnsmamma,der fire av de har vore,er og snart skal,i barnehagen.Det er veldig vanlig at de begynner å styre på litt om natta den første tida etter oppstart i barnehage.Og det har ikkje med mistrivsel å gjere,men pga mange mange inntrykk i løpet av dagen.Berre tenk kor rolig de har det heime med oss i forhold.Men eg skal sjå og. Eg får opp at ho trivest,og at søvnen vil bli som vanlig iallefall i løpet av november mnd.Og lever ho med eit smil,for de små er ikkje store før de aner våre bekymringer..Lykke til.Klem
Gjest MMJ Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Ja, takk, det var godt å høre!! Jeg leverer henne alltid med et smil... Prøver i allefall Godt å høre hun trives
nattinatt Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Ja eg ser ho der ho springer rundt.Kan du sei korleis ho ser ut? Eg er så spent på om eg begynner å bli flinkere å sjå i bilder enn eg var.Sjå om det stemmer det eg ser
Gjest MMJ Skrevet 27. november 2006 #5 Skrevet 27. november 2006 hei nattinatt. Var bare å småkikket her inne, litt tilbake. Så ser jeg du spurte meg om noe... hehe Joda, hun er blond, ganske lys i håret, har lengde til skudrene. Hun er ganske brun, gode bollekinn og er stort sett smilende egentlig. Det går mye bedre i barnehagen nå (for meg). Det var hardt å sette seg inn i at hun skulle tilbringe nesten hele dagen sammen med andre mennesker enn meg. Men... Hun koser seg og hun har godt av det. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå