mai mammaen til to Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 ....hvor fort man glemmer ; * hvor vondt fødselen var... * hvor sliten man var når babyen våknet kl 24 når man selv akkurat hadde lagt seg....babyen var da våken i 2 timer og skulle bare bli bysset.... og da var jo jeg ufattelig trøtt... mens heledagen var babyen rolig og sov stortsett hele tiden.. og at det man husker er : * hvor godt det var å få presse når man fant ut at det var pressrier man hadde *hvor godt det var å få babyen sin på magen.... *hvor hærlig det var å se barnet sitt for første gang... *hvor stolt man viser babyen frem til de besøkende *hvor høyt man allerede fra første stund vet at man elsker denne lille "bylten" * Det første smilet *Den første natten man fikk sove omtrent helenatten *den gangen jenten/gutten sov til 9 *den gode baby lukten * Første gang babyen lo ikke rart man vil ha flere barn! og godt er det! ha en fortsatt fin kveld jenter!
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ja, vi er innretta på fantastisk vis... Gløymer det ubehagelige og huskar det som var bra. Men det har tatt meg omtrent eit år å begynne å få lyst på ein til. Fint innlegg )
mai mammaen til to Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 jeg har lyst på en til nå jeg..og datteren mine r 4 mnd;)
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Kjapp i vendinga du ) Hadde gjerne gått fortare for meg om eg ikkje hadde hatt plager med bekkenet enno, tør ikkje begynne på nytt før eg er så godt som bra... )
mai mammaen til to Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 det skjønner jeg godt...men skal nok vente litt til før jeg får en til...skal ha ca 2 år imellom tror jeg...får se hva jeg sier neste sommer..hehe...om jeg er klar for en til da...hehe
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Eg skal i alle fall vere flytta i nytt hus før vi begynner på nestemann, og mannen min skal slutte å røyke. Så det kan jo ta si tid ) Men han er langt ivrigare på baby nr 2 enn eg er faktisk. Og der greitt, i og med at han nok treng motivasjon for å kutte røyken...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå