LilleGumman Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Jepp jenter. Så har faktisk LilleGumman kommet seg ut av sofaen, over den berømmelige dørstokken og satt kursen mot Elixia. Gjennomførte 55 minutter med "Flow Stor ball" og er stolt som bare fy! Hadde i begynnelsen mer enn nok med å få med meg hva som skjedde, men etterhvert kom man litt inn i det og da var det faktisk gøy ;-) (Sikkert enda morsommere å se på der jeg spratt rundt på en diger ball.. greide jo å falle ned også, men pytt...) Så hvis jeg nå også greier å styre unne browniesene i fryseren utover i disse sene kveldstimene.... Hmmm.
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Så flink du er Gummelillan!!!!!!!!!!!!!!!!!
LilleGumman Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Takk! Så får vi bare se om jeg greier å følge opp like bra ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Det er jeg sikker på at du gjør når du har bestemt deg! La oss få høre videre da...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Apropos Brownies i fryseren... Jeg gikk på Grete Roede kurs for noen år siden. Der var det en som ikke kunne forstå hvorfor vekta hadde gått opp en uke... Dama hadde spist en hel skuff med frossen sjokoladekake i løpet av uka. Trodde at kaloriene døde i fryseren og da gjorde det liksom ikke noe... Men det gjorde det!
Ronja65 Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Så flink du er... Jeg har ikke trent, men i hvertfall meldt meg in på elixia.. Kanksje jeg skal trene imorgen?? Har så ingmari lyst å gå ned noen kg og kanskje få lit bedre kondis etterhvert. Har klemt i meg en masse toffifèe, gubben kom nemlig hjem fra danmark med en masse taxfree godt.... Ikke bra..
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Og så hadde jeg en kompis som la en og en Twist på vekta, og når det ikke slo ut så spiste han den... helt til posen var tom! En annen kompis kopierte bare opp kosemerkene... Det er lov å prøve seg, men man blir ikke slank av det!
LilleGumman Skrevet 4. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. september 2006 Oi, det hørtes godt ut. har såå lyst på noe godt akkurat nå... Har tilogmed sjekket fryseren, men browniesene er borte...buhu! Så du forresten sms'en min? Når skal du trene i morgen da? Kanskje jeg skulle slå følge og så lure med oss Selma på kaffetreff etterpå..?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Jeg er IMPONERT:-) Eneste trimmen jeg har fått ikveld er å skifte bleier på Hannah! Jenta har fått diarè!!! Tror det var noe rart på den puben vi var i dag jenter:-)
LilleGumman Skrevet 4. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. september 2006 He, he. Bestevenninna mi har litt samme logikk. Føler at det ingen vet om kan hun da ikke legge på seg av... ;-) Ikke akkurat mest fornuftige logikken når det gjelder sånt, men hva gjør nå vel det. Hun er uten tvil uansett det vakreste mennesket jeg vet om - både utenpå og inni!
Ronja65 Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Nei. Har ikke sjekket mobilen. Har egentlig en avtale med en venninne som fikk barn i juni. Skal møte henne sån i 12-13 tiden i Oslo. Men førmiddagen kan jeg sikkert trene. Har du sett om det er noe spennendes på pogrammet... Bosu er veldig gøy synes jeg:-)
LilleGumman Skrevet 4. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 4. september 2006 Kanskje det var den ENORME omeletten som setter spor...? God bedringsklem til Hannah. Ikke godt med diarè stakkars.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Ha ha ja ikke sant! Var nok heller smaksprøven av middagsglasset vi ga igår kveld istedet for grøt. Eller kanskje rett og slett i ren sympati med Frøya:-) Det var jenta si som leverte varer i dag det;-)
LilleGumman Skrevet 4. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 4. september 2006 Power Yoga kl 9:45 kunne ha vært gøy, men jeg rekker det nok ikke. Skal på helsestasjonen med Hannah for 2 års kontroll på morgenen. Men vi kan ta det igjen en annen gang ;-) Kunne være en hyggelig måte å kombinere treff og litt trening!
Ronja65 Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 Ja det gjør vi... Lit trening er aldrig dumt... da kan vi spise med god sammvitighet:-))
lifa og Eline Skrevet 5. september 2006 #16 Skrevet 5. september 2006 Så flott misunner deg som har KLART det. Skulle gjerne begynnt igjen å trene selv men hav da med denne babyen man har fått den kan jo ikke være hjemme alene. På treningsenteret der jeg går kan man ikke ha med seg små barn, ikke store heller for dne delen. For øyeblikket er det også bare mamma som teller på kveldstellet og når det er fedig borte i kl. 20.00 opg treningssenteret stenger kl. 21. blir det litt stress. Men nå har jreg forangt at vi skal sette opp hvilke dager mannen skal ta ALT ansvar om kvelden og da får jeg kanskje kommet emg avgårde jeg også. Har en avtale med en nabo om at hun skal se etter Eline en dag i uka fungerte i mai og juni og så var det ferie, Elien har kommet i "bare mamma" perioden men vi skla få det til. Det er jo bare så godt å trene litt innimellom. Blir ikke det samme som å gå tur og ta litt øvelser på felles leke og trimmmatte.
Reveenka Skrevet 5. september 2006 #17 Skrevet 5. september 2006 Har endelig kommet i gang jeg også - syns som deg at bare å gå tur ikke er nok; skal det være trening, skal det være blodsmak... Så jeg har begynt med intervalltrening i bakken rett inni skauen her - rask gange inn dit for å få opp pulsen, og så løpe bakken opp med vogna fire ganger, og gå rolig ned hver gang. Så går vi raskt hjem igjen, og vips har jeg fått meg en treningsøkt som bare tar 30-40 minutter. Etterhvert får vi øke på litt, og supplere med en lang sykkeltur når bare gubben er hjemme en kveld. Lykke til videre med treningen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå