Gå til innhold

Min sønn er også 16 år, jeg er selv ung...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste på skravle om en som hadde en sønn på 16 idag. Min sønn ble 16 i går. Synes tiden har gått så altfor fort. Han er ute med jenter, hadde sin sexdebut for 1 år siden, og vært kjærester med 3 jenter, hvor han har hatt sex med alle. Skrekk og gru. Liker det absolutt ikke, men husker jo selv hvordan det var å være ung. Han spiller fotball, og er en ordentlig storsjarmør.... :-)

Han spør mamma om råd i "alt". Går stort sett i jenter, kompiser, skole og fotball. Han har en bestekamerat og i tillegg en guttegjeng som har hengt sammen siden de gikk i første klasse.

Blir alltid lille god`gutten min, men nå er han jo blitt stor og damene tar "overhånd". Er ikke MEG han vil tilbringe en helg sammen med, men dama og kompisene. Spør oss ofte om vi ikke skal vekk en helg osv. (slik han kan ha huset og damen for seg selv....)

Typisk den der alderen det der :-)

Selv er jeg "bare" 31 år. Joda, fikk guttungen da jeg var 15 år. Det som er det "gode "med historien er at jeg og pappan skilte lag like etterpå. Jeg bodde i kjelleren hos mamma og pappa, fullførte videregående, og lærerutdannelse og var ferdig utdannet som 25 åring. Hadde mange kjærester som sønnen min ikke ble introdusert for (han bodde annenhver helg hos pappan). Pappan hadde sønnen vår i 2 mnd. og jeg og en veninne reiste jorden rundt. Flyttet til Trondheim fra Oslo og tok hovedfag der...sønnen var med meg. Følte jeg har fått opplevd SVÆRT mye, selv om jeg ble mor som ung. Pappan har også hatt sine kjærester. Men for 7 år siden mens jeg studerte i Trondheim ble jeg sammen med pappan igjen. Er bare såååå koselig at vi endelig ble en familie. Vi var rett og slett for unge til å slå oss til ro sammen og være kjærester for resten av livet. Vi ville begge "mer". Flørte, feste, være med veninner, reise til utlandet, studere borte osv. Vi har begge fått utløp for "drømmene" våre, og det som hører "ungdommen til".

Nå har vi det helt fantastisk sammen. Giftet oss i fjor sommer. 16 åringen har to søstre på 6 og 4 år, nr. 4 er på vei i magen :-)

Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget mitt, men men.

Ha en strålende kveld, og natti jenter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er flott at det har gått så bra for deg, selv om du ble mor veldig tidlig.. Er som man sier.. Vokser bare med oppgaven..

Men det er bra din sønn vil ha råd fra deg i aLt.. håper mine barn blir slik også :o)

Ny barna mann og spiren i magen :)

Skrevet

Så flott at dere fant sammen igjen!! Lykke til med alle 4 :)

Skrevet

Det var skikkelig koselig!!

Bra dere fikk oppleve ungdomstiden, og allikevel ha tid til gutten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...