Gå til innhold

Fødselsgave av mannen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange av dere førstegangsfødende som ikke fikk en gave av mannen når barnet ble født????

Ikke et kort, ikke en blomst, ingenting??????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fikk ingenting..og hadde sagt på forhånd at jeg ikke ville ha noe av han heller...han så dumt på meg da jeg sa det...og sa at det hadde ikek han tenkt på engang... for meg var det viktigste at han var der med meg og at jeg faktisk ble mamma...

men fikk gave fra både mamma og svigermor... (gullarmbånd og gavekort på ansiktsbehandling)

Skrevet

Jeg fikk ikke noenting, men det viktigste var vel egentlig at han var hos oss (babyen og meg) på sykehuset hele tiden!!! Han viket ikke ett minutt engang - fikk til og med overnatte sammen med oss i enerom! Forresten så fikk datteren vår en liten ting da, en bamse og en body!!!

Noen andre??

Skrevet

Da jeg fikk sønnen min (ikke med min nåværende samboer), fikk jeg ingenting, hvis ikke man teller med en leilighet å komm hjem til i fulstendig kaos.

Denne gangen var det noe helt annet ja *sss*

Skrevet

Eg fekk ikkje nokon annan gåve enn guten vår. Mannen min var der heile tida til vi reiste heim, det var gåve nok det.

Skrevet

Fikk ingenting.. når skulle han fått tid til å kjøpe den da? hehe

fødte 2 uker før termin, og han var ikke helt forberedt på det...

Og på sykehuset var han hos meg bortimot hele tiden... fra jeg fødte fredag til vi reiste hjem mandag kveld....

Plager meg ikke at jeg ikke fikk noe av han... gave nok at han var der:)

Skrevet

Jeg fikk en ring med diamanter på i bursdags/fødsels gave. Lillegutt ble født 2 dager før min bursdag.

Han handlet også inn masse godt og sånn jeg skulle ha på sykehuset.

Skrevet

Jeg fikk ingenting, og jeg forventa heller ingenting. Visste faktisk ikke at det tydeligvis er ganske vanlig før jeg leste det her inne. Han bodde på familierom sammen med oss på sykehuset, og det var nok gave for min del.

Skrevet

Mannen min fikk ikke være hos oss han :(

Skulle mye heller hatt han der enn gaver ja!

Skrevet

HI her..

Jeg hadde også mannen min hos meg mesteparten av tiden (2 netter/1dag) men han tok seg et par timer vekk fra sykehuset. Han var da ute og kjøpte seg blader (han leser aldri ellers!), og litt å spise. Hverken jeg eller baby fikk noe.

Jeg synes det var litt trist jeg, men jeg har vel lest litt for mye "damegraviditetsblader" :-) ??

Skrevet

Fikk en diamantring og et anheng. Fin gave for en tøff jobb

Skrevet

Jeg fikk heller ingen ting! Egentlig greit, sønnen vår gave fin nok! Som dere sier, fin gave nok at mannen min var der hele tiden sammen med oss. Sønnen vår fikk derimot en fin bamse og litt klær da!

Nevnte for mannen min når sønnen vår var fem uker at jeg jo kunne syntes det hadde vært koselig om han hadde gitt meg en liten "berømmelse" for jobben jeg gjorde. Han ble veldig overrasket, han hadde aldri hørt at man brukte å gi fødselsgave engang, han! Kanskje jeg kan forvente en ekstra fin julegave?? :-D

Skrevet

Kan godt hende at det er hormonene mine som tar litt overhånd her nå, men kjenner jeg blir litt provosert over hovedinnlegget.. Hva slags gave fikk mannen deres av dere da?? Syns det er dårlig når det skapes slike forventniger til mannen, også skal ikke det samme forventets av oss!?!

Min mann ga ikke meg noe, men det hadde jeg ikke forventet eller tenkt på engang. Fødselen var skikkelig tøff for ham også, og han var bare sååå god støtte og hjelp. Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten han. Etter fødselen prioriterte han å være på sykehuset med oss, noe jeg er glad for. Alt var jo nytt og uvant for meg også, så det var godt å være to. Kom hjem til nyvasket hus og det var utrolig deilig.

Skrevet

Fikk ingenting, men han rakk opp dagen kvelden før fødselen da. Det er jeg glad for.

Skrevet

Vel. Jeg synes faktisk at fedrene burde gi mødrene en rose i det minste. Det er tross alt ikke mannen som må gå gjennom en hard fødsel. Hadde ingen lang fødsel og sambo måtte bare kjøre meg til sykehuset & gi meg vann i 15-20 min tid. Han hadde fikk ikke en tøff fødselspåkjenning. Synes det er rart at noen forventer store gaver (f.x diamanter), men å håpe på en liten blomst er det ikke noe i veien med. Min sambo hadde fått body på forhånd med "I love dad" på og kjøpte inn de skoene han ville ha som de første skoene til lillegutt etter fødselen. Kan jo ikke være irritert på sambo for det siden han ikke vet at man burde gi en liten blomst eller et kort til sin kjære etter en fødsel. Nå vet han det i alle fall til neste gang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...