Gå til innhold

Høyde på din 3,5 - 4 åring..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 94,5 cm. Hun er 3,5 år. Er det veldig lite?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ei jente som var akkurat på samme høyde før vi dro på ferie i sommer(i beg.av juli).men nå har hun strekkt seg veldig,så hun er nå 98 cm.vil ikke si at jenta di er noe spes.lav for alderen

Skrevet

Min gutt som nettopp fylte 4 er nå 106 cm høy. Han har aldri vært spesielt høy, men det er jo forskjell på gutter og jenter da.

Skrevet

Fyller fire om et par dager. Er 108 cm høy, og jente.

Skrevet

jenta mi er snart 3,5 år. Hun var 98 cm da vi målte henne i sommer. ikke spesielt høy for alderen..

Skrevet

vet ikke... gutten min har alltid vært stor. På 4års kontrollen (var 4,2) var han 115cm...

Skrevet

Er ikke sikker på hva som er "normal" høyde i denne alderen, men jenta mi var 115 cm på 4 års kontrollen, så med henne har vi et motsatt "problem".

Synes ofta at barna vokser litt i rykk og napp, frøkna mi vokste hele 7 cm!! på 2 mnd, så godt muligt at frøkna di også plutselig strekker seg.:o)

• 3 uker senere...
Skrevet

jenta vår er 3,8 år er en meter. Ser i barnehagen at de andre på hennes alder er omtrent det samme. Noen litt lavere noen litt høyere...

Skrevet

Vår jente var 110 cm på 4 års kontrollen. Mamma er veldig lav og pappa veldig høy, så hun blir nok sånn mitt i mellom:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...