Gå til innhold

Noen boktips til sippete moden mor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når vi er i gang med barneTV og barnebøker (jeg fikk forresten lyst til å gå bort til hylla mi med de snart tynnslitte barnebøkene mine og lese mange av dem om igjen). Men er det noen av dere som har noen gode tips til en sippete mamma? Jeg jobber fremdeles med haugen jeg fikk til jul, men den siste jeg begynte på omtalte en smertefull fødsel og et barn med misdannelser, og da kom jeg ikke videre. Samme med krim, blod og død blir for sterke saker for tiden.

Hva leser dere på for tiden? Noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tove Janson; "Den ærlige bedrageren"

Henning Mankell; hvilken som helst av bøkene. Krim, men mye mer!

John Irwing; "Siderhusreglene" eller noe annet

Sigurd Hoel; "Veien til verdens ende"

Annemartha Borgen; Urtehagen på Knatten

Skrevet

Tusen takk :-)

Da kan jeg legge bort boken om den forferdelig fødselen.

Er nettopp ferdig med Torvald Steens siste som jeg likte veldig godt. Det er første gang på lenge jeg har fått lest en bok, og så en norsk samtids. Kanskje "siderhusreglene" kan være neste? Høsten er tiden for romaner.

Skrevet

Pass på at du har god tid... Jeg klarte ikke å legge den fra meg, og etter det var det bare å gyve løs på alle de andre romanene til Irwing. Og han har skrevet mange mursteiner... Siderhusreglene er forresten en glimrende bok å lese om høsten!

Skrevet

Anne B.Ragde sine Berlinerpoplene og Eremittkrepsen. Har avsluttet den første og holder på med Eremittkrepsen nå:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...