Gå til innhold

Pst! Yppert!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har de gått igang med å lage en flott tråd til oss!

Jeg blir helt rørt!! De er skikkelig trofaste fans!!

Jeg lurer på hva jeg skal si for å utdype min takknemlighet til de... Noen bra forslag??

Er i humør nå, så jeg sender deg noen skikkelig frekke og heftige kyss!! *SMASK*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia wildchild:-) sender noen frekke og heftige kyss tilbake.... skal se hva sexanalfabetene skriver først....

Skrevet

Travel dag som vanlig:-) unger på trening, kamp, lekser osv.... Så har endelig klart å sette meg ned for å skrive litt her inne... hehe.. mange som er blitt glade i oss, ser jeg!! Ser ut som det er 2 stk sexanalfabeter som tydeligvis tar ting litt ille opp her:-) Hun ene minner meg på daglig at jeg var så uheldig å kalle henne amatør, sklie, ubrukelig etc... jaja! nok om det!!! har du hatt en fin dag da? *smask*

Skrevet

Helt grei... Det har regnet hele dagen, så vi har ikke våget oss ut på tur.. Litt kjedelig å være inne en hel dag... ; ) Men så har vi jo denne siden som lyser opp en grå hverdag...hehe

Skrevet

Ja livet ville vært tomt uten våre venner her inne:-) begynner faktisk å savne noen av "hissigproppene" også:-)

Skrevet

Gode ting varer sjeldent evig!

Det er utrolig synd, det er så urolig kjekt her....var...

Skrevet

Stikker en tur over på kranglesiden og håper noen har "hoppet" over!! kom du også da:-) heftige kyss......

Skrevet

God natt wildchild:-) nattakos er sendt......

Skrevet

Er ikke dere 2 menn?? Og det eneste innleggene deres dreier seg om er å kline med hverandre? Skaff dere msn.. Ikke nok med at dere er barnslige 16 åringer, så er det homo i tillegg...

Skrevet

Får ikke væme jeg... :(

Skrevet

Dere skulle ikke hatt lov til å vært foreldre.

HØR på dere selv da.?!

Skrevet

Heisan vennen.. Savner deg...;-) Er litt opptatt for tiden.. : )

Har reist nedover... Men kommer nok innom en dag i ny og ne... Kos og klem til deg!

Skrevet

Ok.. kos deg og ha en kjempefin tur:-)

Skrevet

Nå har jeg fått låne meg en laptop.. Så da blir jeg sikkert her litt utover.. ;-)

Skrevet

heia wildchild... du har vært flink ser jeg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...