Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Nå har de gått igang med å lage en flott tråd til oss! Jeg blir helt rørt!! De er skikkelig trofaste fans!! Jeg lurer på hva jeg skal si for å utdype min takknemlighet til de... Noen bra forslag?? Er i humør nå, så jeg sender deg noen skikkelig frekke og heftige kyss!! *SMASK*
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 heia wildchild:-) sender noen frekke og heftige kyss tilbake.... skal se hva sexanalfabetene skriver først....
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Travel dag som vanlig:-) unger på trening, kamp, lekser osv.... Så har endelig klart å sette meg ned for å skrive litt her inne... hehe.. mange som er blitt glade i oss, ser jeg!! Ser ut som det er 2 stk sexanalfabeter som tydeligvis tar ting litt ille opp her:-) Hun ene minner meg på daglig at jeg var så uheldig å kalle henne amatør, sklie, ubrukelig etc... jaja! nok om det!!! har du hatt en fin dag da? *smask*
Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Helt grei... Det har regnet hele dagen, så vi har ikke våget oss ut på tur.. Litt kjedelig å være inne en hel dag... ; ) Men så har vi jo denne siden som lyser opp en grå hverdag...hehe
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Ja livet ville vært tomt uten våre venner her inne:-) begynner faktisk å savne noen av "hissigproppene" også:-)
Gjest Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Gode ting varer sjeldent evig! Det er utrolig synd, det er så urolig kjekt her....var...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 Stikker en tur over på kranglesiden og håper noen har "hoppet" over!! kom du også da:-) heftige kyss......
Gjest Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Jeg kommer...;-) mmmmm....kysser tilbake..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 God natt wildchild:-) nattakos er sendt......
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #15 Skrevet 6. september 2006 Er ikke dere 2 menn?? Og det eneste innleggene deres dreier seg om er å kline med hverandre? Skaff dere msn.. Ikke nok med at dere er barnslige 16 åringer, så er det homo i tillegg...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2006 #19 Skrevet 6. september 2006 Dere skulle ikke hatt lov til å vært foreldre. HØR på dere selv da.?!
Gjest Skrevet 7. september 2006 #20 Skrevet 7. september 2006 Heisan vennen.. Savner deg...;-) Er litt opptatt for tiden.. : ) Har reist nedover... Men kommer nok innom en dag i ny og ne... Kos og klem til deg!
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #21 Skrevet 7. september 2006 Ok.. kos deg og ha en kjempefin tur:-)
Gjest Skrevet 7. september 2006 #22 Skrevet 7. september 2006 Nå har jeg fått låne meg en laptop.. Så da blir jeg sikkert her litt utover.. ;-)
Anonym bruker Skrevet 7. september 2006 #23 Skrevet 7. september 2006 heia wildchild... du har vært flink ser jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå