mor_til_amanda Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 jeg har ei jente påå 2 år som ennå har denne skurva på hodebunnen, husker at hen hadde det når hun var nyfødt også.. myk skurve som går an å pirke vekk med neglene.. er det flere som har barn med dette? har hørt at jeg skal smøre på matolje for å få det vekk,men har ikke prøvd det enda.. tips?
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 La det ligge olje på over natten.
mulle-mamma Skrevet 5. september 2006 #3 Skrevet 5. september 2006 Gutten min på 2,5 år har det samme problemet. Jeg gikk inn på en frisør-salong og spurte om tips. Traff på en frisør der som hadde hatt samme problem med sønnen sin til og fra til han var 10 år. Hun anbefalte en spesiell hårkur for slike problemer. Den kostet ca 150,- og skulle brukes ca 1 gang i uka i 4-5 uker, ta pause og begynn evt ny kur ved behov. Ha i håret etter vask, la virke i 10-20 minutter (mens han bader) og skyll ut. Har nå brukt den to ganger/uker på gutten min - og han er blitt (nesten) helt fin!! Er litt igjen, men det er bare litt "støv", ingen tjukke skorper mer. Og så mye mindre grisete enn olje i håret da... Anbefales!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå