Gå til innhold

til dere pilates-trenere...samme som mosjon-debatten..


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

har akkurat begynt å trene pilates etter video, 20 min program hver morgen.

men problemet mitt er at jeg får så sinnsykt vondt nederst på ryggen når jeg tar mageøvelser,slike som å løfte beina rett frem,og holde de der i noen sek...

akkurat som at det er en "kant" nederst på ryggen liksom... hva kan jeg gjøre med dette??

 

OG når kan jeg forvente å se resultater på flatere mage?? er 97 cm rundt det tykkeste, trener også situps og planken hver kveld...

mitt største ønske her i verden er å få flat og stram mage!!(shallow me)=)

Skrulla84*og Synnøve=)

[svar på

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!!

 

Jeg trener også pilates. Jeg har trent det i 2 mnd nå og resultatene er UTROLIGE!!!!!!! Jeg spiser også LITE karbohydrater (sukker,pasta, poteter og ris) Tilsammen har jeg gått ned 10 kg. Hele kroppen er forandret. Magen er nesten borte! HÆRLIG

 

Det at du kjenner en kant i korsryggen er kansje pga kanten på buksa di klemmer der. Jeg foreslår su tar på deg en bukse med TYNN kant eller at du rett og slett bare trener i trusa. Det gjør jeg. Det er også kjempe lurt å ta av bh-en også. For Ryggen skal ligge helt flat uten noen humper.. >Håper du fikk svar på dine spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at du strammer magen riktig i forkant av at du løfter bena rett fram? Først kniper du, så strammer du magen skikkelig og deretter løfter bena. Noen øvelser jeg har lært (gått kurs) må man sette hoftene oppover etter å ha tatt knipetak og strammet magen (uten å stramme setet), for å gjøre øvelsen riktig. Det er ekstremt viktig at magen strammes riktig før øvelsen gjøres, ellers uteblir resultatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kan nok hende jeg ikke har vært flink nok til å knipe magen nei... vært slapp på videoen i det siste, skal begynne att nå=) du første som svarte, hvilke video bruker du?? og hvor lenge varer det?? jeg elsker pasta da... hva spiser du i stedet for da?? takk for svar jenter=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...