Gå til innhold

dere pilates-trenere:


SkRuLLa,Synnis&SpiRa

Anbefalte innlegg

har akkurat begynt å trene pilates etter video, 20 min program hver morgen.

men problemet mitt er at jeg får så sinnsykt vondt nederst på ryggen når jeg tar mageøvelser,slike som å løfte beina rett frem,og holde de der i noen sek...

akkurat som at det er en "kant" nederst på ryggen liksom... hva kan jeg gjøre med dette??

 

OG når kan jeg forvente å se resultater på flatere mage?? er 97 cm rundt det tykkeste, trener også situps og planken hver kveld...

mitt største ønske her i verden er å få flat og stram mage!!(shallow me)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

 

Har du trent mye før du startet opp? Kanskje du har startet litt for hardt for ryggen din.Jeg har villet kuttet ut de øvelsene som gjør vondt til ryggen din er klar for det.Regner med det er modifikasjons øvelser med på videoen din....gjør dem.:) Veldig viktig å jobbe med kroppen IKKE i mot den.

 

Det hjelper ikke å bare jobbe med pilates.Du må få opp pulsen litt en 2-3 ganger i uken ved rask gange,jogging,sylking osv.

Det holder også med pilates 3 ganger.Kombiner dette med et sunt kosthold så vil du se resultater snart :)

 

Jeg er ikke sertifisert trener selv om jeg har pilates på et treningssenter.....så ta mine ord med en klype salt :)

 

lykke til

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei=) tusen takk for svar. jeg som tenkte at de modifikasjons-øvelsene gjalt for gamle kjerringer, iallefall IKKE meg,hehe=) jeg går en times tur noen dager i uka, har en runde med noen lange bratte bakker, da puster og peser jeg,hehe=)

 

holder det med pilates 3 ganger i uka når programmet bare er 20 min?? fulgte med 1 times program å, men åååh, orker ikke en hel time..hehe, så motivert er jeg ikke...

 

tusen takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...