lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 min lille prinsesse på snart 10 mnd har begynt i barnehagen for 2 uker siden, annenhver dag. Nå den siste uka har hun spist utrolig dårlig hjemme, men i barnehagen spiser hun. I dag når jeg hentet henne sa de at de mente jeg burde komme innom 1 gang i løpet av dagen å amme henne, for hun nekter å drikke noe,hun har med seg flaske med mm og 1 sånn liten kartong med mme,og drikker vanligvis vann til måltider. Men jeg har lite lyst å komme innom fordi jeg da tror hun blir forvirret når hun ikke får være med meg. Har heller ikke alltid mulighet å komme fra når jeg er på jobb(jobber med mennesker). Hun har alltid tatt flaske, så det er ikke det.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Min gutt er eldre, men han var bare et stort matvrak den første tiden i barnehagen. Det tar gjerne 3-4uker før de små forstår seg på den nye rutinen. Så lenge barnet selv ikke plages så ville jeg sett det litt ànn. Er enig med deg at det beste ikke er at du kommer og går.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hun er kanskje "lei" av mm / mme da?? Du kan jo prøve å sende med saft eller vann istedet for å se om hun drikker det? Tulla mi drikker vanligvis bare en flaske med mme om dagen, hun er snart elleve måneder. Hun er rett og slett lei det, og foretrekker vann og saft fremfor melk.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 har ikke innført saft ennå. hun holder jo på å spise meg opp når jeg kommer å henter henne, så jeg tror ikke hun er lei mm. hun får jo tilbud om vann fra kopp i barnehagen, hun drikker vanligvis vann til måltidene hjemme også. Hun drikker jo mm av flaske når hun er hjemme med pappaen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå