Gå til innhold

noen som nettopp har fått baby???

Anbefalte innlegg

Skrevet

når tar dere kveldstelle på den lille?? og hvor mange ganger i løpe av natten er hun/han våken?og når står dere opp om morgenen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er blitt 7 uker nå da.

Fra starten av var det alltid amming kl.24-3-6-9 på natta. Måtte da ta bleie hver gang for hun har alltid bæsjebleie.

Nå er det som regel mat kl.24-6-9, hun har en lag søvn tidlig på natten etter vi var til kiropraktor med magen hennes.

I natt var det slik...la henne ca.23, sovnet 24, mat kl,5.30 Var urolig så jeg la henne da sammen med meg siden hun ikke var sovnet kl.6.30. Fikk mat kl.9.30 og sov videre med meg til 11.30 Da var det en fornøyd utsovet mamma som våknet ja.

Skrevet

Min lille er 13 dager gammel. Tar kveldstellet i titiden....han får mat ca klokken 24 å sovner da....våkner å får mat ijenn i 4 tiden å sover da til rundt 8..

Skrevet

Fikk ei jente den 9. august.

Her er ting litt på halv åtte enda.. kveldsstellet har vi ikke noe fast klokkeslett på, det kan være alt fra klokken 20 til klokken 23. Regner med det blir litt mer strukturert etterhvert.

Hun spiser i 23-tida, så i 2-3 tida, så i 5-6 tida, også sover vi til 9 - halv 10. Det er deilig, men hadde ikke trodd det skulle bli så "enkelt" Hadde sett for meg mer nattevåk og styr..

Skrevet

min lille gutt på 8 dager tar jeg kveldstelle på i ti tiden..er litt ustabilt med matingen på natten enda men han er våken ca 2-3 ganger..natt til i dag, la jeg han i ti tiden og da våknet han kl halv to, sovnet igjen kl to og våknet ikke igjen før kl var fem,og sovnet igjen halv seks..og sov da helt til kl ti i dag morrest..er bare helt hærlig med en unge som sover masse..

Skrevet

Heey... Du har "tatt" navnet til guten vår :o)

Aller finaste navnet i verda, ikkje sant?

Skrevet

Heisann, jenta mi er no18 dagar. Vi tek kveldsstellet mellom 21-22, stort sett, men dette kan variere, er tidleg endå... Ho får mat rundt 1/2 11, og våknar då rundt 03, 05 og kl 08. Etter 08 søv vi vanligvis 1,5 time. Deilig!

Skrevet

har gutt på 3 uker, prøver å ta kveldstellet i 21.30-22.00 tiden. Får mat rudnt 24.00, våkner så to ganger, ca 3.00 og ca 6.00. står offisilet opp 7.30-8.00 (hvis ikke mamma slukner og vi sover til utpå formiddagen begge to..ups!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...