Gå til innhold

BIDRAG..når?


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

når må man begynne å betale bidrag?

sønnen min er 4 mnd, og jeg fikk skjema om "krav om fastsetting av underholdning bidrag". Men jeg må skrive dato... fra når jeg "søker" om å betale bidrag. Er det fra ungen ble født eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnebidrag betales fra det måned barnet er født, med mindre man inngår en privat avtale med barnemoren, det finnes en skjena til det formålet, som må leveres til trygdekontoret.I mitt tilfelle ble min sønn født den 28 mars, bidrag må jeg betale fra 1 mars.Min sønn blir seks månader den 12 august, og jeg har ikke fått kravet enda, selv om alle papirer og skjemaer er levert til trygdekontoret.Det er lurt å sette penger til side, da kravet kommer sammlet.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...