vekkreist Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 hei når må man begynne å betale bidrag? sønnen min er 4 mnd, og jeg fikk skjema om "krav om fastsetting av underholdning bidrag". Men jeg må skrive dato... fra når jeg "søker" om å betale bidrag. Er det fra ungen ble født eller?
agapimu Skrevet 7. september 2006 #2 Skrevet 7. september 2006 Barnebidrag betales fra det måned barnet er født, med mindre man inngår en privat avtale med barnemoren, det finnes en skjena til det formålet, som må leveres til trygdekontoret.I mitt tilfelle ble min sønn født den 28 mars, bidrag må jeg betale fra 1 mars.Min sønn blir seks månader den 12 august, og jeg har ikke fått kravet enda, selv om alle papirer og skjemaer er levert til trygdekontoret.Det er lurt å sette penger til side, da kravet kommer sammlet. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå