Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hvor gammel er barnet? Tror ikke at en halv røyk kan skade uansett jeg egentlig.. Men det bør gå noen timer
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Hvor lyst får du på enda en etterpå da?
yasmina Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Hvis du ikke kan klare deg uten bør du røyke rett etter amming slik at det går lengst mulig til neste. Uansett så er morsmelk det beste for barnet så ikke gi noe annet selv om du har tatt en røyk.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Prøv å vent med røyking til du har sluttet å amme!! Det er det beste for babyen din=)
Brummeline3barnsmor Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Helsesøster sa at nikotinen er ute etter 2 timer.....ta deg heller en røyk rett etter at du har ammet.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Mitt råd er drop hele røyken!!!!!!! Hilsen x-røyker
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 Kjære vene slik hysteri det er her. Jeg røyka 7 sig. i helga på fest jeg og ammet etter 5 timer. Gikk fint det.... Er jo ikke lenger i blodet enn alkohol da vet du...
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #10 Skrevet 4. september 2006 Gikk fint det? Hva vet egentlig du om det?? Egoist! Hysteri? Unnskyld, men røyk dreper mange tusen årlig, og du utsetter dette for en nydelig liten baby. Dette er ikke hysteri, det er fakta! Blir lei meg når jeg hører sånn. Greit å røyke hvis det ikke går ut over noen andre, men et uskyldig barn??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå