Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 jeg har fantasier om at mannen min blir tatt bakfra av en mann!!hva er galt med meg?!og er han litt "på den andre siden av gjerdet" fordi han liker å få en finger opp i rompa?jeg er faktisk redd for at han en dag skal fortelle meg at han tenner på menn...selv om det er dette jeg fantaserer om,så er det jo bare en fantasi som han ikke vet om! jeg er faktisk livredd for at han skal begynne å tenne på menn...hva sier dere? er det flere som meg der ute..?
Øyvind 38 Skrevet 5. september 2006 #2 Skrevet 5. september 2006 Slapp av vennen. Jeg tror alle menn liker å bli koset med rundt / i rumpa. Jeg elsker en liten finger opp i rumpa. Eller en liten deilig tunge. Tanken på en annen mann i rumpe er HELT utenkelig for meg ! Så jeg tror du kan være trygg på at han ikke tenner på andre menn fordi han synes det er deilig med analsex !
Anonym bruker Skrevet 13. september 2006 #3 Skrevet 13. september 2006 det er nok mange menn som tenner på at en finger leker rundt anal hullet... men det er vel sjeldent dem vil innrømme dette helt uten videre... jeg testet dette ut på min sambo uten at vi hadde snakket noe om det... og gud han likte det... jeg putter ikke fingeren inn men jeg leker rundt dette hullet, mens jeg suger han....
Migica Skrevet 14. september 2006 #4 Skrevet 14. september 2006 Sambo liker veldig godt en finger oppi anus. Han sier han får sterkere orgasmer av det. Så vi koser slik innimellom vi. Og han er ikke homo for det. Ikke er jeg redd han skal bli det heller..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå