Gjest Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Noen av dere som har noen anbefalinger til hvor jeg kan finne gode ullbodyer med høy hals til vesla på ett år? Gjerne på nett.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 vet at de har med høy hals i butikken, men har ikke sett det på nettsiden.
Gjest Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Er ullklærne fra Sparkjøp små i størrelsene? Vesla bruker så vidt 80 til vanlig nå, men hadde ullbody fra Sparkjøp i 80 forrige vinter.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Tror de fleste barne klærne fra Spar Kjøp er små i str... For i fjor var sønnen 10 mnd og da brukte han 74-80 i vanlige klær, men pysj fra Spar Kjøp måtte han opp i 86..
supersurfer Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 Peanuts fra Cubus, de har bomull på innsiden og ull på utsiden. Jeg synes de tåler vasking veldig godt, mister ikke fasonger, og så klør de ikke. Men det er ikke nettbutikk da...
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 5. september 2006 #7 Skrevet 5. september 2006 Ullbodyene fra spakrkjøp er ikke små i størrelsene. Min store jente på over tretten kilo bruker fortsatt de fra i fjor i størrelse 80. Det rare er at de passet i fjor også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå