Gå til innhold

Tror dere hun får nok melk? 8-9 mnd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta er snart 9 mnd. Jeg ammer 4 ganger om dagen. Rundt 0600, 1100, 1500 og 1800. Saken er at det virker som det er veldig lite hun får i seg. Har aldri spreng lenger, selv om det går over 12 timer etter amming. Det er kun utdrivingsrefleksen, suger kanskje i ett minutt og så gidder hun ikke mer. Brystene er blitt betydligere "mindre", det fylles ikke opp lenger. Hun har vært slik en periode og det er leeenge siden hun har drukket godt.

Bør jeg gi en flaske mme også? (eller prøve å gi, hun har ikke likt det tidligere).

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger hun godt på seg? Virker hun fornøyd? Spiser hun mye mat i tillegg?

Skrevet

Hun er god og rund :)

Jeg ammer fortsatt før alle faste måltider. Hun får 2 grøtmåltider ( lunsj og kvelds) og middag kl. 1500 + dessert.

HI

Skrevet

Jeg spurte om d på helsest. idag. Min er 8,5mnd og er ikke spes interessert i puppen lenger. Spiser bra det første måltidet på senga i 6tida, men ellers er det nesten ingenting. Hs sa at jeg ikke trengte å gi mme iløpet av dagen siden han spiser både grøt, middag og frukt. Får vann i tillegg. Av og til gir jeg ei flaske mme på kvelden hvis han ikke har spist særlig m grøt. Tror jenta di får i seg nok.

Skrevet

da tror jeg ike du treneger å bekymre deg! Merker lillegutt ikke er like opptatt av puppen mer han heller, men spiser bra om morgen og kveld.

Så lenge hun virker fornøyd ville ikke jeg gitt mme!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...