Lilleh Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Lurer på å flytte snupp på eget rom, hun er snart 7 mnd.. Hvordan er det med å ha sengeleker, slik at hun kan styre seg selv litt etter at hun våkner? Så litt på den uro-linken tidligere, og de var det jo mange fine da.. Er det noen av de som babyen kan starte selv? Andre leketips til en 7 mnd gml baby?? I eller utenfor senga..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Let på fisher-price sine sider, de har mye fint:)
Manhattan skyline Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Jeg har med hell lagt en koseelefant ("Lucky", hehe) i senga til min gutt. Han er sju mnd nå, og har hatt ham der et par mnd. Lucky er ganske stor, men ikke så stuffed, så han er lett å løfte. Gutten min bruker han som kos når han skal sove, men oxo som leke. Når han våkner om morgenen, ser jeg Lucky bli løftet og kastet og snurret både hit og dit! Tydelig at han liker ham. Kanskje det kunne være noe?
Lilleh Skrevet 4. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2006 Ja, hun har en liten fransk mus i senga si, med lang spiss nese.. den koser og prater hun med - ganske søtt i grunn Og nesa er super å sutte på! Kan jo hende at behovet er mer mitt enn hennes.. hehe
Blind Gudinne Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Lillefjert har en liten bamse og en liten løve. Bamsen fungerer både som sutt og pute. Løven er den som får alle betroelsene tidlig på morra kvisten =D Han er 11 mnd og hatt disse lekene i senga siden han flyttet inn på eget rom da han var 4 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå