Gå til innhold

Hyggelig treff:-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for idag små og store, som endte i den "brune" bakgården. De små søte får jo vært med litt rundt omkring da:-)

Spesielt hyggelig var det jo å endelig få møte Leonora og mamsen, og Thyra og påske-06 (som vi møtte på vei ut fra det brune stedet:-) Vi ruslet avgårde og endte nede i parken. Håper ikke du fikk bot!!!

Vi treffes nok snart igjen, for skravla går jo like herlig på alle sammen og vi koser oss hver gang vi:-)

Nå har Hannah sovnet som en stein og kommer nok til å drømme søtt om alle de små vennene sine:-)

Ikveld er det Anna Pihl på tv og det må jeg få med meg. En politikvinne som har litt menneskelig sider blandet inn i arbeidet sitt, ikke alltid en lett kombinasjon, men etter å ha hatt en far i politiet i alle år, samt vært gift med en så er det jo godt å se at de finnes.....;-) (hm....vet ikke helt hva jeg egentlig la i den siste setningen der gitt:-)....

Ha en fin kveld damer, logger meg sikkert på senere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååååååååååå søren at jeg ikke fikk vært med! Håper det klaffer neste gang!

Skrevet

Hyggelig med disse treffene ja :-)

Gleder meg til neste treff, og håper vi neste gang kan treffes på Mecca.

Koslig å treffe alle sammen igjen, og ikke minst disse små miraklene våre.

Skrevet

Takk i like måte! Alltid koselig. Synd jeg måtte haste avgårde, men syntes det var bedre å få med seg litt treff enn intet treff ;-) Alltid morsomt å treffes!

Vi får satse på at Mecca holder åpent neste gang - kan hende at både vi og de andre gjestene på det brune stedet synes det er like greit...?

Skrevet

Har dere avtalt nytt treff?

Skrevet

Tror vi avtalte neste mandag kl 12 på Mecca?! Jeg gikk litt tidlig, så sikkert greit å få det bekreftet fra en av de som var der til slutt. Veldig koselig om du slår følge neste gang!

Håper det gikk bra på helsestasjonen med Theodor?

Skrevet

Jeg som har hatt så lyst til å være med. Nærmer oss 3 mnd og drømmer om at kolikken kan ta slutt så vi kan bevege oss litt mer rundt. Kanskje neste treff? Gleder meg ihvertfall til å treffe dere igjen .

Skrevet

Jeg tror det gikk bra på helsestasjonen. Vi skal nå ikke tilbake før 25. september... Så da kan det vel ikke være så farlig.

Skrevet

Huff, de følger da virkelig opp... Skjønner at du blir frustert. Bra at de tar jobben seriøst, men det får da være grenser.

Kanskje de rett og slett bare har lyst til å se den utrolig skjønne og blide sønnen din så ofte som mulig ;-)

Skrevet

Hadde vært trivelig!

I dag fikk jeg jo møte Hannah og Attpåklatten, så nå "mangler" snart bare du ;-) Synes dere fra Follogjengen er sååå koselige!!!!

Skrevet

Ingen bot, heldigvis:-))Det var kjempekoselig å snakke med deg attpåklatten:-). Utroligt å tenke på at jentene våres er født på samme dag:-)

Vi møtes sikkert snart igjen:-).

Skal prøve å komme tidligere neste gang... så jeg kan snakke lit med dere andre også:-) Vem vet, kanskje vi sees allerede neste mandag? Hvis det var det som var avtalen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...