~turbogutten og lillebror~ Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Noen som har noe å si om den?? God? Dårlig? Har en BB orginal, og den er ikke noe god!! Liker den ikke...
Luckyme og vennen Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Hei! Jeg synes den er kjempegod! Orker å bære henne lenge om gangen. Den er bra for både min og hennes rygg. Anbefales!!!
*jaja* Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Har den og er veldig fornøyd. Har brukt den i flere måneder nå. Veldig fin om man skal på kjøpesentertur, handletur, liten fjelltur etc. Jenta mi stortrives i selen og blir sint når hun taes ut av den. he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå