Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 hei gutten min er nå 1mnd, og nå har han funnet ut at det er best å ligge på siden når han skal sove! jeg har lagt en pute ved magen, slik at han ikke skal komme på magen! går dette greit? bør jeg bare legge han på ryggen? jeg kan jo bare snu han til ryggen når han har sovnet!?!
Tigergutt Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Min baby har ligget og sovet på siden siden hun ble født. Hun er nå 5 mnd og gjør det fremdeles! Både i vognen og i sengen.
joplaya Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Samme her, vil bare ligge på siden, sovner ikke på rygg..er 4mnd:) har gjort det fra hun var født.
Brummeline3barnsmor Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Min vil også bare sove på siden.....bare pass på å bytte side så de ikke blir skeiv..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #5 Skrevet 4. september 2006 Ville lagt ham på ryggen etter at han sovnet. Det er 3 ganger så stor fare for krybbedød i sideleie enn i ryggleie.
animal Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Min datter har lagt på siden helt siden fødselen. Det er hvertfall ikke økt krybbedødfare her, fordi hun sier fra hvis hun havner på magen. Blir illsint hvis hun havner både på mage eller rygg. Men sklir alltid over på rygg i søvne, og når hun våkner på natten, så er det bare å snu henne på siden igjen så sovner hun.
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Guten vår har og sove på sida heilt sidan han var bitte liten. Eg dytta alltid dyna heilt inntil magen hans, så han ikkje skulle tippe over. Han er 11.5 mnd no, og søv framleis på sida, men vrir seg ofte rundt på rygg etter han har sovna.
Katta & Lille Plom Skrevet 4. september 2006 #8 Skrevet 4. september 2006 Mange babyer som er mest komfortable på siden, spesielt hvis de nettopp har spist. Hvis de ligger på høyre side etter mat er det lettest for rap og gulp å komme fritt ut. Jeg la ofte vår lille på siden etter mat, for vi hadde en skrekkopplevelse hvor hun gulpet mens hun lå på ryggen. Hun satte gulpen i halsen og måtte tas opp og bli dunket temmelig hardt i ryggen for å få igjen pusten. Grøsssss!!! Ikke noe kjekt! Helt greit med sideleie, lurt å legge et sammenrullet håndkle eller noe foran baby så h*n ikke ruller over på magen.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 4. september 2006 #9 Skrevet 4. september 2006 min jente sover på siden på dagtid når hun sover inne...på natten legger jeg henne på rygg etter at hun er sovnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå