Gå til innhold

Hva kan det väre?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Sönnen min på 3 og en halv måned har kommet inn i en litt vrang fase. Syns det begynte etter at han fikk vaksina for to uker siden. Han har blitt mer sutrete enn för, de siste dagene har han ofte värt utröstelig og jeg föler ikke jeg har helt kontroll over ham lenger. han kan väre i strålende humör, men kan snu og bli kjempesur og grinete. Särlig når vi skifter på ham. Han har hatt grönn törr bäsj endel dager, og jeg mistenker at det kan väre fordi han er sår i rompa at han er sint. han gråter ikke om man bärer på ham i babybjörn eller sitter med ham. Men han kan hate å ligge i vogna, og jeg föler meg som en dårlig mor som ikke vet hva som feiler ham.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje det er tenner som er på vei? Ta en titt i munnen. Det med grønn bæsj er ganske vanlig, lille jenta mi får også det uten at hun griner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...