Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Sönnen min på 3 og en halv måned har kommet inn i en litt vrang fase. Syns det begynte etter at han fikk vaksina for to uker siden. Han har blitt mer sutrete enn för, de siste dagene har han ofte värt utröstelig og jeg föler ikke jeg har helt kontroll over ham lenger. han kan väre i strålende humör, men kan snu og bli kjempesur og grinete. Särlig når vi skifter på ham. Han har hatt grönn törr bäsj endel dager, og jeg mistenker at det kan väre fordi han er sår i rompa at han er sint. han gråter ikke om man bärer på ham i babybjörn eller sitter med ham. Men han kan hate å ligge i vogna, og jeg föler meg som en dårlig mor som ikke vet hva som feiler ham.
Mauritius:) Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 kanskje det er tenner som er på vei? Ta en titt i munnen. Det med grønn bæsj er ganske vanlig, lille jenta mi får også det uten at hun griner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå