Gå til innhold

er han ikek litt for liten til å være skeptisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

han er tre mnd snart...når det kommer folk på besøk, og egynner å dille med han, så kmmer han med sippeleppå si, og begynner å smågrine...av og til stooorgrine han og!!men når eg holder han inntil eg så kan han av og til komme med et lite smil, men snakker di for lenge med han begynner han å grine...spessielt viss han er litt trøtt i tillegg,...da hyyyler han...

og han har alldri reagert på høye lyder før...me bor i sentrum,så er mye støy fra traffikken, og reagerer ikek i det hele tatt...men nå i kveld etter at han hade sovnet, begynte husverten å sage på noe metallgreier så det kom en høy,skjørende lyd(di pusser opp ute) , og da satte han i å hyyyle,så eg sprang inn til han og trøstet han...

trodde skeptisken kom senere eg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta mi ble redd andre enn meg å pappen da hun var 2,5 mnd..kunne skrike desperat! er nå 4 mnd, og fremdeles redd andre..spesielt menn..

Skrevet

Slik er jenta mi også, hun begynte på den tida di begynte. Hun er nå litt over 4 mnd og begynner å bli litt bedre. Det går bra hvis hun er opplagt og har fått oversikt over situasjonen før folk begynner å dille med henne.

Skrevet

Begge mine barn har hatt en periode da de var 3 mnd at det kun var mamma som var god nok! Hylskreik bare noen såg på de! Plutselig etter et par uker gikk det over :o)

Veslejenta vår har vel egentlig vært mammadalt helt siden hun ble født, så hun kan til tider hylskrike hos andre enda ( 5 mnd)

Skrevet

Jenta mi var ekstremt mammadalt når hun var fra 2,5 til 5 mnd. Kun jeg var bra nok. Hun var skeptisk til pappaen også. Det går heldigvis over. Hun er nå 9 mnd snart og er litt skeptisk til fremmede ennå. Dvs. ikke hvis jeg holder, da er alt stas men litt skeptisk hvis andre holder henne.

Skrevet

Vi hadde tre uker der han bare ville være hos meg (fra 2 mnd og 1 uke til 3 mnd) - og da hylte han uansett hvem det var, til og med bestemoren som han så veldig ofte på den tiden. Av og til fikk noen holde litt, men det var kun hvis han fikk god tid til å bli vant til dem først.

Helsesøster sa til meg at det slett ikke var unormalt, og at det bare var et tegn på at han hadde oppfattet at det var "forskjell på folk" og at han viste at han foretrakk mammaen. Bare bra, sa hun :)

Skrevet

Hehe... Jeg ser for meg den sippeleppa, for sånn kan jenta vår være også. Hun er litt eldre, men det betyr vel bare at de begynner å se forskjell på folk. Kjent og ukjent.

Skrevet

Jeg spurte på hs, der sa de at barn som oftest begynner å bli skeptiske i 6-7-8 mnd alder, men vår har vært det fra tre mnd. En venninne sa at det var tegn på intelligens ;-D

Skrevet

min jente begynte også ved 3 mnd alder...nå er hun litt over 4 mnd...og veldig skeptisk hvis fremmede holder hun....da kommer den underleppa og tårene som renner på få sekunder =) men den leppa er jo så søt da hehe

Skrevet

Gutten min hadde en sånn fase han og, han var vel rundt 3mndr og redd for mormor.... Men det har gått over.

Skrevet

jenta mi var og skeptisk til fremmende da hun var rundt tre mnd. Gikk over etter hvert, og nå er hun supersosial:) Er straks ni mnd :)

Skrevet

poden her er og skeptisk til fremmede, begynte da han var rundt tre mnd, når er han fire. Merker også at han skvetter mye mer enn før også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...