Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Da var jeg altså blitt en av dere. Jeg lurte på har dere delt foreldre ansvar for barnet eller? Her er det jeg som har hatt foreldre ansvaret alene siden lillemor ble født. Pappen hennes har aldri brydd seg noe, men nå når jeg har kastet han ut, så vil han plutselig ha delt foreldre ansvar. Har han rett til dette, da han er psykisk ustabil? Noen som har vært/er i samme situasjon? Hilsen frustrert alenemamma
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Mener du delt foreldreansvar eller delt sammvær? Det er to vidt forskjellige ting. Og er det du som mener han er psykisk ustabil eller er det blitt påvist av en lege og stilt diagnose? Hvis ikke har han vel i utgangspunktet rett på begge deler.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 hva er forskjellen? Han har vært til psykolog og det har vært politi inne i bildet også.. også har han vist at han ikke er i stand til å ta vare på et barn..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Delt foreldreansvar- Begge må skrive under om ungen skal ha pass, meldes inn eller ut av ett trossamfunn, om den skal bytte skole etc. Delt sammvær- at ungen er et vist antall % hjemme sammen med far. Hvis du kan dokumentere at han er psykisk ustabil tror jeg nok ikke han får sammvær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå