Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

var du på imi gården idag?

Hvordan var dagen - uten babysang?

gøy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei igjen

var du på imigården her om dagen?

lurer på hvordan det var jeg - tenker på om jeg skal gå i dag, eller om jeg bare skal ta det i morgen.

var det bare de eldre som herjet på,eller gikk det greit for sånne små som min og!!?? (som ikke beveger seg så mye mener jeg)

var du fra kl 09.30 av eller?

Skrevet

hei. Sorry jeg svarer så seint, men jeg har ikke vært her på ei stund. Jo jeg dro på imi alene, men det gikk veldig bra. kom dit kl 1000 og dro kl 1200. Ble kjent med noen, ellers så bare satt jeg å så på småtrollene. Det var unger der i alle aldre. Også sånne små som din;)

Det var sånn samling kl 1100 der det var sang etc for alle, men det var ikke noe for jenta mi. hun ville bare stikke av så det dropper vi neste gang. Gi lyd da, neste gang du skal så kan vi treffes. Må innrømme det er kjekkest å dra dit MED noen. for min del liksom. Tulla klarer seg fint på egen hånd så jeg blir liksom sittende der...

Skrevet

fysøren du e trege!

me va der på torsdag me... Va kjempemye folk på babysang på torsdag!!

ingen kjente... ikje så me kjenne fra dib iallefall.

Komme nok te å gå denne ugå og, men ka dag det bler vett eg kje, det blir sikkert onsdag/torsdag... eg gjer vel lyd fra meg...

Kjekkest å dra dit MED noen, for DIN del?

HVA??

er det ikke for tulla sin del du drar der for!!?!??!? ;--D

snakkes ha ein go natt

Skrevet

Hei hei. Så at dere går i Imi gården på dagen. Jeg skal dit i dag i åpen barnehage. Skal dere?:-)

Skrevet

idag blir det nok vaksinering på oss idag..

men jeg tenker på onsdag/torsdag

kommer alt an på hvor lenge vaksinen sitter i! (hadde reaksjon noen dager sist!!)

Skrevet

Hvor gammel er barnet ditt? Jente eller gutt? Jeg har ei jente på 10 mnd. Hadde vært kjekt å gå sammen.

Skrevet

En gutt som er 8,5 mnd!

det er kjekkest å gå sammen med noen ja ;-D hihi

selv om man kommer jo i snakk med andre folk og,men...

Hvis du skal dit på onsdag/torsdag, så kan vi jo gå sammen -kanskje se om noen fler vil komme seg ut litt og...?

Men jeg er jo litt usikker pga prevenar vaksinen vi skal ta, og hvordan formen hans er... Han hadde reaksjon noen dager sist gang...

Skrevet

Kan jo snakkes og se på onsdag eller torsdag. Ha en god dag og lykke til med vaksinen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...