"min villemo" Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 har ei jente på 6 mnd. som fikk sin første pille pga. tannverk idag...... ekkelt spm. ... men jeg stakk den ikke så veldig langt inn... akkurat innenfor åpningen... hva gjør dere
susemor-3 små Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Som deg, dvs ikke lengre inn enn nødvendig til at den "plopper inn".
pappatilto Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Akkurat innenfor åpningen, men husk at den flate enden skal inn først. Ser mye vondere ut, men de er laget slik for at det skal være vanskeligere å presse dem ut igjen.
Tigergutt Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg er helt uenig at den flate enden skal inn først! Dette diskuterte vi på helsestasjonen sist, og da var det både jordmor, lege og sykesøster til stede. Alle disse var samstemte på at den spisse enden skulle inn først! På stikkpiller vi voksne tar står det ofte kommentert at den spisse enden skal inn først!
"min villemo" Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 tusen takk for svar, jeg tok den spisse enden først,... d er nok en grunn for at d er en spiss ende på den
Ranveig R Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Det er ein laaaang diskusjonstråd om butt eller spiss ende litt lenger nede på sida. Så lenge pillen ikkje kjem ut att er den langt nok inne.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Se annen tråd ang dette Om du tar den butte enden først så sklir den inn og det lukker seg over den, da slipper man å tenke på om den er langt nok inn eller for langt ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå