Petrine C",) Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Når begynne med andre måltidet? og ca når på dagen gir dere det?Vi gir grøt nå rett før leggetid, men han tuller en del om natten (usikker på om det er grunnet tenner eller for at han rettogslett får for lite mat på dagtid) så lurer på om vi bør innføre et måltid til... Hva tror dere? Hvordan har dere det ang måltider?
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Humlegutt er 6 mnd og har følgende måltider: Frokost: mme Lunch: grøt med vann til. Middag: mme og smaksprøve på middag. Kvelds: grøt med vann til. På senga: mme For å sove fra 18.30 - 07.00 vil han foreløpig ha et nattmåltid. Han får da en halv flaske med mme. Ønsker å avvikle nattmåltidet snart ;o) Vanskelig å svare deg på om det er tenner eller ei. Kan kanskje være lurt å prøve ut med et måltid til?
Petrine C",) Skrevet 4. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. september 2006 Tusen takk for svar!! C",) Prøve et måltid til i morgen vi tror jeg...
BW og en til? 1 pp Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Jeg gir: 1/3 glass med middag+ 1/2 fruktpure/frutti + noen brødbiter = til lunsj 1/2 glass middag + 1/2 glass fruktpure = til middag 1 dl(full porsjon) havregrøt m/aprikos og banan. + 1/2 glass aprikospure = til kvelds Utenom dette får han en del pupp i løpet av dagen. Ingen pupp om natten, da er det av og til vann.. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd med ett måltid til.. lykke til=O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå