momsemor fikk gutt 160506 Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Vi flytter vi da.. fra byen.. og lurer på om det er noen her som bor i Aurskog? Kjenner ingen der ute... *skummelt..* ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #2 Skrevet 4. september 2006 Ja, hei! Jeg bor i Aurskog. Fikk en liten gutt i april.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #3 Skrevet 4. september 2006 Sorry at jeg er anonym altså, men jeg synes det er greit å ha en viss privat sfære når jeg røper sånne opplysninger.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #4 Skrevet 4. september 2006 Gutten din er jo tydeligvis bare en måned yngre enn min ca. Når flytter dere da?
momsemor fikk gutt 160506 Skrevet 4. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2006 Vi flytter til helga... sånn ca...driver og pusser opp... Hadde vært koselig og fått noen å trille med... Kjenner jo ingen der ute :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Ja, klart det! Blir gjerne med, jeg. Triller innimellom med noen på barselgruppa også. Du kan jo ta kontakt med helsestasjonen på Bjørkelangen (tlf 63852692), så kan de jo "putte" dere inn i ei barselgruppe også. Han er nok litt for liten for vår. Hvor flytter dere da? Så kan vi avtale tid og sted for å treffes ut fra det. Velkommen til Aurskog, da! Fint sted å bo. Jeg legger meg nå, så jeg kan sjekke svar i morgen.
momsemor fikk gutt 160506 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2006 Vi flytter til Fjeld... om du vet.. ikke langt fra sentrum, men på andre siden av veien lissom. Mot Svensjø bru. Håper vi vil like oss :-) hadde vært hyggelig å trille med noen. Skal høre med helsestasjonen, jeg! Tusen takk skal du ha :-) .. kanskje vi treffes snart da?
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #8 Skrevet 5. september 2006 Jeg bor i alle fall ikke langt unna, ca 10 min å trille ned til busstasjonen. Bare si fra hvis du vil avtale noe etterhvert :-). Sikkert mye styr nå midt i flyttinga da...
momsemor fikk gutt 160506 Skrevet 5. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 5. september 2006 joda... mye styr... Men, du har ikke msn da? eller noe? Litt lettere enn å annonsere her.. eheheh...
Anonym bruker Skrevet 5. september 2006 #10 Skrevet 5. september 2006 Har ikke msn, men kan jo få mailadr mi (jeg blir nok ikke forfulgt eller utnytta eller noe enda skumlere selv om jeg offentliggjør den her - hehe...); [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå