Gå til innhold

har så vondt inni meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

venninnen min er alenmor.hun er svært babysyk og gjorde set slutt med eksen.hun fant ut at hun var gravid etterpå og nå vurderer hun og prøve igjen.han behandlet hun fælt og han rådet over livet hennes, men hun ser det ikke.hun vil ikke høre på meg heller og finner hele tiden unnskyldninger for ham eller for at det skal være rett av henne å prøve igjen. hun sammeligner forholdet deres med mitt og eksen min sitt.men det er ikke det samme.jeg og ble gravid med eksen men vi gjorde det ikke slutt før jeg ble gravid.vi kranglet hele tiden og det ble bare værre og værre så vi fant ut at vi fikk flytte fra hverandre og se om det hjalp.bare være kjærester liksom..så ble jeg gravid og da hadde jeg egentlig bestemt meg for å gjøre det slutt men ville ha han med på fødselen og han hjalp til innimellom selv om det var skjeldent. men hadde ikke klart å ha han med på fødselen hvis jeg hadde gjort det slutt..(har en unge fra før med ham så visste det ble et helvete og uvennskap hvis det ble slutt).så jeg ventet til fødselen var overstått så gikk det egentlig av seg selv. men de kranglet og kranglet så gjorde de det slutt men hun hadde ikke noe sted å bo så de bodde sammen et halvt år og det ble til hat.han gjorde alt han kunne for å gjøre ting vanskelig for henne. de hadde sex sammen etter at hun fikks eg et sted å bo og det var liksom siste gangen de var sammen. da de var sammen kunne hun ikke en gang være med meg og vi mistet nesten kontakten helt.hun kunne ikke gjøre noe uten han.han forlangte å være med på alt...

hvordan kan jeg få henne til å innse det....

hun er helt blind og sier så greit at de hadde det jo fint når de hadde det fint..men hvor lenge var det 5 mnd av 1 år...det er veldig lite det og alt er fint i begynnelsen...

det ble litt langt dette men måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er gjerne sånn at andre ser feilene før en selv gjør det.

Noen klarer bare ikke tenke klart, og husker bare de gode stundene, og vi er dessverre ikke laget for å være enslige... kan hende hun derfor i mangel på en å være med trekkes mot eksen?

Jeg var i ett forhold som var veldig destruktivt for meg (ikke far til mine to barn) Vi var sammen i ett år, og han klarte å knuse selvtilliten min. Jeg ble utrygg på nærmest alle, og jeg klamret meg fast i han.. Ennå det var han som skadet meg psykisk.

Alle sa til meg det ikke var bra for meg, noe jeg fant ut på egenhånd til slutt :o)

Gi henne tid og rom til å finne ut av det selv. Skjønner du ikke vil hun skal gå tilbake, men forsøk å være en god venninne.

Skrevet

Dette må nok venninna di finne ut av selv, men du har nok rett at dette ikke kommer til å fungere.

Det eneste du virkelig kan gjøre, er å være 100% tilstede for henne når forholdet ryker, og prøve å la være å si "Hva var det jeg sa" for akkurat det hjelper ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...