mam <3 Skrevet 4. september 2006 #1 Skrevet 4. september 2006 Dette er kjempefint hvis du har lyst på noe enkelt, eller hvis du har superdilla på avocado slik som meg. 2 brødskiver 1/2 tomat Noen agurkskiver 1 avocado Kokt skinke etter ønske 1/2 løk Legg tomat og agurk på ene brødskiva, stek avocado, løk og skinke sammen i stekepanna, krydre med sitronpepper og hvitløkssalt og ha det på skiva sammen med tomaten og agurken. Legg den andre skiva på toppen. Kjempegodt og rimelig sunt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå